A férfi és női befektetők meglehetősen különböző módon reagáltak az ingatlanpiac lassulására. Úgy tűnik a hölgyek inkább kivárják, amíg újra fellendül a piac, míg a férfiak kevésbé bizonyulnak "hűségesnek", ugyanis eladták ingatlanjaikat az első gyengülés jelekor.
Az Panorama Nielsen Research által Ausztráliában készített felmérés adatai alapján mintegy 19 százalékkal csökkent az ingatlanbefektetéssel rendelkező férfiak aránya. Míg 2004 júniusában 568 000 férfi, idén ugyanebben a hónapban 462 000 férfi fektette ingatlanba pénzét.
Ugyanebben az időszakban az ingatlanba fektető nők száma kevesebb, mint egy százalékos - 405 000-ről 401 000-re - csökkenést élt át. Tehát míg az erősebb nem képviselői között minden ötödik vált meg ingatlantulajdonától a visszaesés idején, addig a nők közül csupán minden századik.
A felmérésre megbízást kiadó Wizard Home Loans elnöke, Mark Bouris szerint az adatok megcáfolják azt az általános véleményt, mely szerint az ingatlanbefektetések amolyan "férfiügyek". A Wizard Loans számára a hölgyek jelentik az ausztrál ingatlanpiacon való továbbfejlődés lehetőségét.
Az egyedülálló férfiak körében 39 százalékos volt a visszaesés, s a legtöbb eladó a 35 - 44 éves korcsoport képviselői közül került ki. Ezzel ellentétben a nők között mindegyik korosztály megtartotta tulajdonát a csökkenő ingatlanpiaci hozamok, és a virágzó ausztrál részvénypiac ellenére.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


