Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Legyen szó munkáról, ünneplésről, tanulásról, a legbiztonságosabb környezetet jelenleg a saját otthonunk biztosítja. Szerencsére a nyelvtanulók egyre több online lehetőség közül választhatnak, de nem egyszerű megtalálni azt a módszert, amivel hosszú ideig fenntartható a motiváció és van olyan élvezetes, hogy kárpótolja a személyes jelenlétet. A LeveltyBooks angol nyelvtanulási módszer vezetői több mint 300 angolul tanuló felnőtt véleményét kérdezték meg arról, hogyan tekintenek az online nyelvoktatásra és miként segíti vagy nehezíti tanulásukat az otthon töltött idő.
Ez a fő motiváció 2021-ben
Az örök fontosságú munka most is dobogós helyen végzett, de annyira vágyunk már kiszabadulni a megszorítások kötelékéből, hogy most az utazás és az általános magabiztos nyelvhasználat nagyobb motivációt jelent a tanulók számára. Idén a legfontosabbnak azt tartják a nyelvtanulók, hogy magabiztosabbnak érezhessék magukat az élet minden területén (a megkérdezettek 57%-a gondolja így), 45%-uk szerint a jövőbeli utazásokhoz lesz rá szükség és 28,5 %-uk mondta azt, hogy a jobb munka megszerzése miatt szeretne tanulni angolul. Az aktuális munka megtartása érdekében sokkal kevesebben fejlesztenék nyelvtudásukat, a válaszadók csupán 9,6%-át motiválja.
- mondta Gönczy Edit, a LeveltyBooks módszerének kitalálója és alapítója.
Ezek viszik el az időt céljaink eléréstől
Bár a kutatásban résztvevők háromnegyede szerint fontos lenne, hogy megfelelő időt szánjunk a nyelvtanulásra a lezárások idején is, 57%-uk azt mondta, hogy egyszerűen nem marad elég ideje a nyelvtanulásra. Ennek pedig elsődleges oka a kérdőív szerint, hogy nehezen tudjuk otthon megtartani a munka és a magánélet közötti egyensúlyt.
Sajnos a pandémia sokak motivációjára is negatív hatással van, ugyanis a megkérdezettek 33,9%-a mondta azt, hogy a korlátozások teljesen elvették a vitalitásukat, 21,4%-uk pedig úgy gondolja, hogy az a legnagyobb probléma, hogy a jelen helyzetben nincs lehetőségük kifizetni a tanfolyam költségeit, melyre a legtöbben maximum havi 10 000 Ft-ot szeretnének költeni.
Ilyennek látjuk a tökéletes online nyelvi képzést
A nyelvtanulás végeláthatatlan folyamattá válhat, ha az ember nem a neki való módszert alkalmazza. A kutatás során a tanulók 62,5%-a szerint az a legfontosabb, hogy a tananyag kisebb egységekben is tanulható legyen, de a segítségével mégis álljon össze a kép a fejükben. 53,8%-uk mondta azt, hogy nem szeretnék kényszernek érezni a tanulást és 46,5%-uk válaszolta azt, hogy az ideális nyelvoktatásnak olyan izgalmasnak kell lennie, mint egy jó könyvnek vagy egy sorozatnak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A magyar fejlesztésű LeveltyBooks módszertana pontosan erre a három igényre ad választ, izgalmas regényeket kínál online, angolul. A fejezetekhez nyelvtani magyarázatok, feladatok, hanganyag és szószedet tartozik, mellyel a tanuló angolja észrevétlenül okosabb és kifinomultabb lesz.
- mondta Szabó Kisanna a LeveltyBooks alapítója és a regények írója.
A legújabb könyv, az "Under the Weather" a munka világában zajlik - századunk utolsó éveiben. A főszereplő az Időjárási Hatóság szakértője, feladata az éves időjárási terv megvalósítása. A tanuló hasznos kifejezésekkel találkozik a munka világából, lépésről lépésre beépíti az igeidőket az aktív tudásába, és érezhető fejlődést fog tapasztalni a nyelvhasználatában.
Tavaszi szünet 2026: mikor lesz és meddig tart a húsvéti szünet? Itt az összes iskolai szünet dátuma
Mikor lesz pontosan a tavaszi szünet, mikor lesz a húsvét 2026-ban? Mutatjuk, hogyan alakul a további iskolai szünetek rendje a 2025/2026-os tanév során.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








