A részvénypiac forgalma 11,4 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.
Étkezési utalvánnyal és meghosszabbított ügyfélfogadással segít a XV. kerületi önkormányzat a nyugdíjak késedelmes folyósítás miatt - szúrta ki az Index.
A XV. kerületi önkormányzat vezetése is értesült róla, hogy késnek a januári nyugdíjak. Így egyelőre bizonytalan, hogy mikor juthatnak a nyugellátáshoz a kerületi nyugdíjasok, erre a hétvége előtt kevés esély mutatkozik.
Ezért úgy döntöttek, hogy azon nyugdíjasok számára, akiknek veszélybe kerül a hétvégi megélhetése a nyugdíjak csúszása miatt, azonnali segítséget nyújtanak- olvasható a kerület honlapján Németh Angéla, polgármester közleménye.
A döntés értelmében a Polgármesteri Hivatal pénteken (2018. január 11-én) meghosszabbított ügyfélfogadást tart 18 óráig, és az érintettek étkezési utalványokat vehetnek át a nyugdíj késése miatti nehézségek áthidalására.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








