A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
Kiderült, miilyen mértékben aggódnak a vírus terjedésének megakadályozása érdekében hozott intézkedések miatt az emberek: a magyarok rettegnek.
A koronavírus tapasztalatait nyomon követő, öt közép-európai országban folytatott National Pandemic Alarm (nemzetközi járványügyi riasztás) felmérés szerint Pánik index 69,8 százalékon áll Magyarországon, ilyen mértékben aggódnak a vírus terjedésének megakadályozása érdekében hozott intézkedések miatt az emberek. Ezzel megelőzzük Csehországot (61,5%) és Szlovákiát (67,8%), és csak hajszálnyira vagyunk lemaradva a 70 százalékot elérő Lengyelországtól. A pánik leküzdésében azonban a cégeknek is szerepe lehet, hiszen, ha olyan támogatási programot tudnak indítani, amivel az emberek azt érzik, hogy aktívan hozzájárulhatnak a válsághelyzet megoldásához, a félelem is csökkenhet.
"A digitális banki ügyintézés ösztönzésével, amely nemcsak innovatív, de járványügyi szempontból a legbiztonságosabb módja pénzügyeink rendezésének, most azt támogathatjuk, ahol a legnagyobb szükség van a segítségre - a kórházak koronavírus elleni küzdelmét. Az ügyfelek bevonásával történő kampány emellett enyhítheti azt az aggodalmat, amelyet a vírusjárvány előidéz, hiszen ők is aktívan részt vesznek az adományozásban" - mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.
A vírusjárvány idején az online banki megoldások gyors és könnyű megoldást kínálnak a pénzügyek rendezésére, amihez könnyen alkalmazkodtak a cégek és a lakosság. Az online bankkártyás fizetéseknél nagyon dinamikus, 55 százalékos növekedést látunk idén márciusban a tavalyi év azonos időszakához képest, az online fizetések értéke pedig még ennél is drasztikusabban, 70 százlékkal emelkedett 2019 márciusához képest. A pénzügyi tudatosság azonban most még nagyobb szerepet kap. A bank 2020. május 1. és 31. között futó adományozási programjában ugyanis a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után 10 forintot adományoz a járványkórházak számára. Az összeget a kórházak saját maguk által meghatározott eszközökre és költségekre fordíthatják a betegek kezelésével összefüggésben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








