Az MNB összesen több mint 28 millió forint bírságot szabott ki az UniCredit Bankra.
A Bazilikánál megrendezett adventi rendezvénysorozaton az összes kiállítónál és vendéglátóstandnál lehetséges volt a bankkártyás fizetés. A kihelyezett 150 darab terminálnál fizetők számára a HelloPay fizetési rendszere a borravaló mellett felkínálta az adakozás lehetőségét is. Így mindazok, akik élni szerettek volna ezzel a nemes gesztussal, a vásárlás 0 és 20 százalék közötti értékének kiválasztásával, egy mozdulattal hozzáadhatták azt a végösszeghez, ezzel is támogatva a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját. A terminálok mellett a cég "adománytotemet" is kihelyezett, ahol vásárlás nélkül is lehetett jótékonykodni. Ezt sokan meg is tették.
Az Európa legszebb karácsonyi vásárának választott Advent Bazilika több mint 3,2 millió forintot gyűjtött a rászorulók megsegítésére a bankkártya elfogadórendszert üzemeltető HelloPay Zrt. fizetőrendszerén keresztül. Az összeget, amely nőtt a 2018-as jótékonysági akcióban hasonló módon befolyt pénzadományhoz képest, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet használta fel. A gyűjtés ezúttal is olyan ünnepi segélyakciókat - ételosztásokat, tűzifa- és élelmiszersegélyakciókat, karácsonyi gyermekprogramokat - támogatott, illetve hozzájárult a karitatív szervezet nehéz sorsú embereket egész évben segítő munkájához.
Varga Norbert, a HelloPay Zrt. vezérigazgatója elmondta, hoyg a korábbi évekhez képest hozzávetőlegesen 95%-kal nőtt a kártyás tranzakciók száma, ami egyértelműen azt jelzi, hogy az emberek előszeretettel használják kártyájukat fizetésre és adakozásra. Úgy látja, hogy a rendszerükön keresztül történő adományozás sikerének hátterében leginkább az átlátható és biztonságos működésük áll.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml