Lassan a nyári befejeződik, és sokaknak fejtörést okoz a szeptemberi iskolakezdés. Az évről-évre bővülő bevásárló listán könyvek, füzetek, íróeszközök szerepelnek, melyeknek költsége komolyan megterheli a család pénztárcáját. A tanévkezdés anyagi nehézségeiben segíthet az OTP Cafeteria kártyával igénybe vehető iskolakezdési támogatás, mellyel családonként akár 44 100 forintot is igénybe lehet venni.
A nyári szünet végeztével újra elindul az iskolaszezon, amikor a gyermekek számára a legújabb könyveket és füzeteket kell beszerezni, a legtöbbet tudó számológépet és körzőt kell megvásárolni. A komoly költségeket igénylő bevásárlás egy részét érdemes az iskolakezdési támogatással igénybe venni, hiszen ez az egyik olyan juttatási forma, mely a kedvezményes, 25%-os adó mellett vehető igénybe és a zökkenőmentes tanévkezdését biztosíthatja.
"Egy átlagos iskolakezdés akár 80-100 ezer forintjába is kerülhet a szülőknek, mely költséget az iskolakezdési támogatás, akár 44 100 forinttal is csökkentheti, hiszen szülőnként 22 050 Ft értékben - kedvezményes adózás mellett - évente egy alkalommal vehető igénybe. Ezért érdemes a dolgozóknak egy kis előrelátással könnyebbé tenni a szeptemberi tanévkezdést, és a béren kívüli juttatások közül az iskolakezdési támogatást választani." - nyilatkozta Róth Lajos, az OTP Pénztárszolgáltató vezérigazgatója, majd hozzátette: "Amennyiben a munkáltatók szerződnek az OTP Cafeteria Kártya használatára és megrendelik az iskolakezdési támogatást az idei évre, úgy csak a kártyadíj 50%-át kell fizetniük és elengedjük a feltöltési jutalékot. Ezzel kívánunk hozzájárulni az iskolakezdési támogatás népszerűsítéséhez és az iskolakezdés megkönnyítéséhez is."
Az iskolakezdési támogatás az iskoláskorú gyermekek tanévkezdési költségeihez nyújt segítséget, melyet július 1. és október 31. között használhatnak fel a szülők. Azt azonban tudni kell, hogy kizárólag tankönyv, taneszköz, vagy ruházat beszerzésére jogosít. Gyermekenként évente egy alkalommal adható az adóév első napján érvényes havi minimálbér 30%-áig.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








