A foglalkozási nyugdíjrendszerek és nyugdíjkezelők működését felügyelő szerv (Pensions Regulator) elnöke, David Norgrove szerint nem elképzelhetetlen, hogy Nagy-Britanniában 70 évre emeljék a nyugdíjkorhatárt, tekintve hogy az átlagéletkor egyre emelkedik, miközben az emberek egyre kevesebbet tesznek félre.
Norgrove szerint az a négy évvel ezelőtti tanulmány, ami akkor 68 évben jelölte meg a nyugdíjba lépés ideális alsó korhatárát, csak a kiindulópont, véleménye szerint még ennél is tovább kellene dolgozniuk az embereknek, hogy elegendő megtakarítást halmozzanak fel.
A brit nyugdíjügyi miniszter, Angela Eagle persze cáfolja a Norgrove jóslatait, állítása szerint a kormány tervei között nem szerepel további nyugdíjkorhatár emelés, legalábbis 68 év fölé. A miniszter asszony szerint a kormány már figyelembe vette a várható élettartam kitolódását, és persze ha a statisztikák változnak, igazodni fognak hozzá, de erre a jelenlegi generációnak nem kell számítani.
Itthon májusban fogadta el a kormány azt a törvényt, ami a korhatáremelés folyamatát születési évjáratokra vonatkozóan szabályozza, 62-65 évben állapítva meg az öregségi nyugdíjkorhatárt.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








