A betétekre vonatkozó akciós ajánlatok a zárolással kapcsolatos rémhírek terjesztése ellenére is megmozgatták az ügyfeleket. A szakértők szerint jelenleg sokan azok közül is ezt a megtakarítási formát választják, akik korábban a pénz fialtatásának más módját részesítették előnyben.
Az idei év első két hónapjában az OTP tapasztalatai szerint is nagyobb az érdeklődés a kockázatmentes megtakarítási formák iránt. A lakossági betétekbe és kötvényekbe forintban kifejezve 430 milliárd áramlott a legnagyobb magyar bankhoz. Ehhez nyilván jócskán hozzájárult a folyamatosan megújuló megtakarítási program.
A CIB képviseletében elmondták, hogy a bank a lakossági ügyfeleknek kínált betétek esetében éles fordulatot hajtott végre múlt év végén. Ma az új és a régi ügyfelek is ugyanazokkal a feltételekkel köthetik le betéteiket. Ennek hatására érzékelhetően csökkent a betétes ügyfelek lemorzsolódási hajlandósága. Fokozatosan érzékelhető azonban, hogy a befektetők a hosszabb táv felé fordulnak. Míg decemberben minden újonnan lekötött betét mintegy 90 %-a 3 hónapos futamidejű volt, februárban már csak alig több mint 70 % választotta a 3 hónapos és 20 % a 6 hónapos futamidőt.
A TakarékBank legkedveltebb befektetési terméke is hosszabb távra szól. A március 27-ig jegyezhető Made in Hungária kötvény a befektetési időszakban fix 12 % hozamot biztosít és a kötvény futamideje alatt 11 %-os kamatot fizet évente, ami a teljes futamidő alatt 33 %-ot jelent.
A K&H-nál azonban a slágertermék továbbra is az üdvözlet lekötött betét, ami két hónapra 13,13 %-ot fizet. A Budapest Bank lekötött betétei még azokat is aktivizálták, akik eddig nem ezt a megtakarítási formát részesítették előnyben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok