A gyenge tőzsdei és gazdasági teljesítmény ellenére emelkedik az amerikai emberek nyugdíjcélú megtakarítása a Fidelity Investments legfrissebb kutatása szerint. Az eredmény első látásra ugyan meglepő, ám érdemes tudni, hogy a 2001-es dot-com lufi idején is hasonló volt tapasztalható.
A Fidelity 11,5 millió vállalati nyugdíjrendszerben szereplő megtakarító adatait vizsgálta, melyek szerint az adózás előtti átlagos munkavállalói befizetés 1,4%-kal emelkedett 2008 első félévében az előző félévhez képest.
Amennyiben a mintában csak azokat vesszük figyelembe, akik 2007-ben és 2008-ban is részt vettek a vállalati nyugdíjrendszerben, akkor 7%-os az átlagos emelkedés mértéke.
Az emelkedés mögött részben az áll, hogy a fizetésemelésekkor megnő a munkavállaló által a rendszerbe befizetett összeg is, a Fidelity szakértői szerint azonban emellett számolni kell azzal is, hogy az emberek a mostanihoz hasonló nehéz időkben félnek költekezni, ezért többet takarítanak meg.

Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


