Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Úgy tűnik, a magyarok nem csak panaszkodni szeretnek, hanem lustálkodni is. 4 millió emberből ugyanis 1,3 milliónyian tíz év alatt nem tudtak annyi munkaviszonyt összeszedni, mint amennyi időarányosan a nyugdíjjogosultsághoz kellett volna. Ezen felül még 700 ezren vannak, akik a bejelentett keresetük alapján nagyon alacsony járandóságra számíthatnak - írja a Népszabadság.
Az ONYF központi elektronikus nyilvántartási rendszerének elmúlt 10 évi adatait vizsgálva - egy a Közgazdasági Szemlében megjelent tanulmány szerint - hatmillió olyan embert találtak, aki 1997-2006 között legalább egy napot fizetett járulékot és ezért szerepel az adatbázisban. Bár ez alatt az időszak alatt volt aki kilépett, volt aki belépett a munkapiacra, azért az adatok megdöbbentőek. Azok, akik végig szerepeltek a vizsgált időszak alatt a rendszerben 3,7 millióan vannak.
A demográfiai adatok szerint ráadásul közel 300 ezren minden ok nélkül hiányoztak a regisztrációból, vagyis az 1935 és 1979 között születettek több mint hat százaléka egyetlen napig sem fizetett járulékot.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


