Megvan a világ legdrágább könyve címet elnyerő kötet, amelyet több mint 39 milliárd forintért árusítanak. Kérdés, hogy vajon mi lehet benne, ami ennyit ér.
A könyv szerzője a nemzetközi szinten egyelőre ismeretlen Tomas Alexander Hartmann. Könyve nem csupán a nyomtatott német könyvek listájára került fel, hanem a világ legdrágább kötete is lett egyben.
A könyv "A feladat" címet viseli, s mindössze 13 oldal hosszúságú, ára azonban igencsak borsos, 39 milliárd forintért vár gazdájára. A világon mindössze egyetlen példánya lesz majd kapható. A nagy nyilvánosság előtt először a május és június között megrendezett los angelesi könykiállításon jelenik meg.
Hartmann, amellett, hogy a világ legdrágább könyvének szerzője, minden idők legnagyobb filozófusának tartja magát. Mikor arról faggatták, hogyan jutott eszébe, hogy ennyi pénzt kérjen el könyvéért, azt mondta, hogy a 13 oldal megírásához több mint 13 évre volt szüksége.
Hartmann nem aprózza el, ugyanis áprilisban mutatja majd be filozófiai verseskötetét is, melynek kiadását százas nagyságrendben limitálta, s darabját 1530 euróért (közel 400 ezer forintért) árulja. Azonban a szerző már most arról tett bejelentést, hogy elképzelhető, hogy árat emel a későbbiekben, sőt, ha valamilyen irodalmi díjban részesül, már csupán 1,53 millió euróért (400 millió forintért) lesz hajlandó eladni a verseskötetet.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Aki úgy gondolja, hogy Hartmann esélyes bármilyen díjra, annak érdemes lehet a 400 ezer forintot befektetni, hiszen később jól járhat, feltéve, hogy talál vevőt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








