A Magyar Nemzeti Bank szakértői 2007 harmadik negyedévében 3505 esetből származó 3727 darab forgalomból lefoglalt forintbankjegy-hamisítványt vizsgáltak - áll a jegybank negyedéves jelentésében. A II. negyedévet követő 8%-os emelkedés a 2007. augusztus 31-én forgalomból kivont, régi típusú 1000 forintosokhoz köthető, melyekből a hamisítványok 86%-a került ki. A hamisítás minőségi és mennyiségi jellemzői - az emelkedés ellenére - a készpénzforgalom biztonságát nem zavarják.
A valutahamisítási esetek száma és a lefoglalt mennyiség továbbra is kedvező, a jegybanki szakértők 345 darab különböző valutahamisítványt vizsgáltak a második negyedévben. Ezen belül a hamis eurobankjegyek előfordulása (241 db) továbbra sem jelentős.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








