A Raiffeisen Bank - a tegnap biztonsági okokból szükségessé vált ideiglenes leállás után - a mai napon újra elindította Raiffeisen DirektNet szolgáltatását.
A tegnapi nap ismeretlen személyek elektronikus levelet küldtek a Bank nevében, mely révén egy hamis, a Raiffeisen honlapra hasonlító oldalon az Ügyfelek Raiffeisen Direkt telefonos és DirektNet internet banking azonosítóit próbálták megszerezni. Az illetéktelenek nem a banki honlapot/internetes rendszert támadták meg, hanem közvetlen az ügyfelektől próbáltak azonosítókat megszerezni. Aki nem reagált a levélre, azaz a csatolt linken nem adta meg az azonosítókat, az az Ügyfél nincs kitéve a veszélynek!
A Raiffeisen Bank haladéktalanul letiltotta azon ügyfelek azonosítóit, akik jelezték, hogy a megtévesztő e-mail hatására megadták azokat. A Bank Ügyfelei tájékoztatása mellett ellenőrizte a november 27-én 18.00 után adott megbízásokat, letiltatta a hamis adatbekérő oldalt, és minden eszközzel segíti a nyomozó hatóságok munkáját. A pénzintézet a beérkező megbízásokat fokozottan ellenőrzi, és figyeli az illetéktelen belépési kísérleteket.
Az eddig rendelkezésre adatok alapján ez a csalási kísérlet gyakorlatilag eredménytelennek minősíthető. Az Ügyfelek tájékozottságának és a kellően óvatos internet használatnak köszönhetően káreset nem történt. A Raiffeisen Bank gyors és értékes jelzéseket kapott azoktól, akik megkapták a megtévesztő e-mailt. A Bank ezúton is köszöni a visszajelzéseket és a segítőkész hozzáállást.
A Raiffeisen Bank felhívja Ügyfelei figyelmét, hogy ha a napokban a Raiffeisen Bank nevében megtévesztő módon érkezett e-mailre megadták Raiffeisen DirektNet, internet banking és/vagy Raiffeisen Direkt telefonos azonosítóikat, azokat tiltassák le, és kérjenek új azonosítót a 06 40 48 48 48-as számon hívható telefonos ügyfélszolgálaton és a Raiffeisen fiókokban.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








