A Forma-1-es pilóták fizetése jelentősen emelkedett 2025-ben, a tíz legjobban kereső versenyző összesen 363 millió dollárt vitt haza, ami 15%-kal több, mint az előző évben.
Nem csak gyönyörűek, de elképesztően gazdagok is a világhírű magyar modell lányok. Mihalik Enikő, Palvin Barbara és Axente Vanessa együtt már súlyos milliárdokat modellkedett össze.
Mihalik Enikőt még 15 éves korában fedezték fel egy plázban. Miután bekerült a modellszakmába, majd több versenyt is megnyert, akkor figyeltek fel rá a nagy márkák, mint például a Gucci. A 30 éves Enikő azonban már a jövőjére is gondol, év elején indította el első ruhakollekcióját és elmondása szerint ebben látja a folytatást - írja a Best magazin.
Palvin Barbara alig 13 évesen kapta meg az első felkérését, 2008-ban pedig már az ELLE magazin nagyobb divatanyagában is szerepelt. A most 24 éves modell a Forbes magazin információ szerint 2015 és 2016 júniusa között 4 millió dollárt, vagyis több, mint egymilliárd forintot keresett a szerződéseivel.
A 21 éves Axente Vanessa az egyik legkeresettebb magyar modell Zalaegerszegen született, de már New Yorkban él. Vanessa elmondása szerint az eddigi keresete a pénzt okosan befektető édesapjának köszönhetően már átlépte az egymilliárd forintot.
Hogyan érdemes befektetni ennyi pénzt?
Persze sokan nem bánnánk, ha nekünk is több milliárd forint lenne a számlánkon, a sok pénz azonban nagy fellelőséggel is jár. Akárcsak Axenta Vanessa teszi, az ilyen helyzetekben (például egy nagyobb lottónyeremény után) érdemes kikérni a szakemberek tanácsát.
Egy jól összerakott befektetési portfolióban például rövid- és hosszútávú megtakarítások egyaránt megtalálhatók. És rendszerint alacsony és magas kockázatú termékek is vannak egy-egy befektetési portfólióban.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Azonban nemcsak banki termékeket szoktak beletenni egy jól összerakott portfólióba. Ezek közül leginkább az ingatlan a jellemző, ami lehet lakás, ház, társasház, vagy akár irodaház is. Emellett a fizikai aranyat is szertik a befektetők, ennek ugyan mozoghat az árfolyama, azonban a teljes elértéktelenedése szinte teljesen kizárható.
Persze vannak kevésbé tipikus megtakarítási formák is, az igazán gazdagok ezeket is előszeretettel tudják megtakarítási portfóliójukban. A műtárgyak, művészeti alkotások (szobrok, festmények) mellett a különleges italok és a különleges autók is jó alternatívát alkothatnak, amelyek ára akár sokszorosára is felszökhet évek, évtizedek alatt.
Címlapkép forrása: MTI/EPA/Sebastien Nogier
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








