Az Audi Hungaria elnöke évértékelő interjújában bejelentette, hogy a győri üzemben további létszámcsökkentésre készülnek a hatékonyság növelése érdekében.
Az Európai Unióban messze Magyarországon a legkevesebb a 100 000 lakosra jutó rendőrök száma. Az EU-átlag például 3,5-szer akkora, mint hazánkban, de a listavezető országban több mint hatszor akkora a rendőri jelenlét, mint nálunk.
Az Európai Unióban a rendőrök száma 7 év alatt 3,4 százalékkal csökkent. Ez azt jelenti, hogy a legfrissebb adatok szerint összesen 1,6 millió rendőr van most az EU-ban - derül ki az Eurostat friss, 2016-os adatok alapján készített jelentéséből. A statisztikákból az is kiolvasható, hogy bődületes különbségek figyelhetők meg az egyes országok rendőri ellátottságában. Amíg az EU első Cipruson például 573 rendőr jut 100 000 lakosra, addig az utolsó Magyarországon mindössze 80.
Az EU átlag egyébként 318 rendőr 100 000 lakosra, azaz elmondható, hogy az EU tagállamaiban átlagosan 3,5 szer magasabb a rendőri jelenlét, mint Magyarországon.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








