A 19–29 évesek idén átlagosan 51 ezer forintot költenének karácsonyi ajándékokra.
2013 és 2015 között több mint 11 szeresére nőtt a 18 évesnél fiatalabb közmunkások száma - írja a Magyar Nemzet.
Három éve 101, 2014-ben ennek több mint ötszöröse, 568, 2015-ben pedig már 1123 volt a 18 év alatti közfoglalkoztatottak havi átlagos száma, vagyis két év alatt tizenegyszeresére nőtt az iskolába járás helyett közmunkásként dolgozó fiatalok száma- írja a lap a Belügyminisztérium adataira hivatkozva. Sok hátrányos helyzetű család ugyanis tudatosan választotta a gyerekének a tanulás helyett a közfoglalkoztatást, mióta 18-ról 16 évre csökkentették a tankötelezettség korhatárát.A szakértők szerint azonban a közfoglalkoztatási és a tankötelezettség életkor leszállítása növeli a korai iskola elhagyók számát, hiszen a fizetés munkára ösztönzi a fiatalabbakat. Amennyiben pedig növekszik a végzettség nélküli fiatalok száma, akkor ez hosszú távon növeli a munkanélküliséget és az inaktív réteget, hiszen az érintetteknek szakma hiányában esélyük sem lesz elhelyezkedni a nyílt munkaerőpiacon.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








