Nem egyértelmű az iskola-összevonások hatékonysága. Az Oktatási Hivatal vizsgálatából ugyanis az derül ki, hogy az összevont tanintézmények tagiskoláiban kevesebb az egyéni felszerelés, tornaterem, szakkör és napközis foglalkozás, mint a vizsgált oktatási intézmények székhelyein - írja a Magyar Nemzet.
A vizsgálat szerint a tagintézmények tanulói jóval kisebb arányban részesülhetnek az emelt szintű oktatásban, mint a központi iskolák diákjai. A székhelyi iskolákban a tanulók 17 százaléka, míg a tagiskolákban csupán 10 százaléka vesz részt emelt szintű képzésben.
A gyerekek egyéni fejlesztésére fordított idő és a tanórán kívüli foglalkozások időtartama pedig egyik esetében sem éri el a törvényben előírtakat.
A mindennapos testnevelést a székhelyi iskolák 70, míg a tagiskolák 54 százaléka biztosítja. Ebben az esetben a legtöbb helyen a tornatermek hiánya jelenti a legnagyobb gondot.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








