Hamarosan kezdetét veszi az ünnepi szezon a nagyáruházakban, ezért szinte mindenhol extra munkaerőre van szükség. A brit Tesco 6 ezer ideiglenes állást kínál a karácsonyi szezonra, a szokatlan toborzási rendszer keretében ezúttal a dolgozók rokonságát és baráti körét célozták meg.
A Tesco az ünnepi időszakra elsősorban olyan ideiglenes munkavállalókat keres, akik a jelenlegi csapat családtagjai közül vagy a dolgozók baráti köréből kerülnek ki és a válság következtében veszítették el a korábbi állásukat.
A toborzás előtt egy belső felmérést készítettek, amely megállapította, hogy az alkalmazottak ötödének van olyan családtagja, vagy barátja, aki az elmúlt egy évben a gazdasági válság következtében vált munkanélkülivé.
Az áruház brit szóvivője elmondta, hogy a Tesco azzal kíván segíteni a jelenlegi munkavállalók közvetlen környezetébe tartozó bajba jutott embereknek, hogy felveszik őket a karácsonyi időszakra és átmenetileg munkát kínálnak nekik. Az áruház reméli, hogy megfelelő állomány sikerült összehozni a rövidesen kezdődő ünnepi szezonra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








