A Levi Strauss európai, közel-keleti és észak-afrikai régiókat magában foglaló részlege (LSEMA) a mai napon bejelentette, hogy a társaság a munkavállalói érdekképviseletekkel konzultációt kezdeményez kiskunhalasi termelő egységének esetleges bezárásáról. Amennyiben a tulajdonos javaslata megvalósul, a gyárbezárás a Levi Strauss 549 alkalmazottját érinti, a gyárban dolgozó, alvállalkozók által biztosított munkaerő állomány mellett.
A jelenlegi világgazdasági válság hatásai a Levi's márkát sem kerülték el. Jelentős keresletcsökkenés tapasztalható mind a ruházati termékek, mind pedig az egyéb fogyasztási cikkek terén. A csökkenő kereslet a társaságot ez év elejétől arra kényszerítette, hogy termelő üzemeiben kapacitás-csökkentést hajtson végre. A versenyképesség fenntartása megköveteli a termelés rugalmasságának növelését, amelyet az ingadozó eladásokhoz kell igazítani.
"A munkavállalói érdekképviseletekkel folytatandó konzultáció során valamennyi rendelkezésünkre álló lehetőséget meg fogjuk vizsgálni. Álláspontunk szerint a javasolt intézkedés szükséges a társaság hosszú távú versenyképességének fenntartásához" - közölte Gavin Moore, a Levi Strauss európai részlegének gyártásért felelős igazgatója. "Mélyen együtt érzünk mindazon dolgozóinkkal, akiket, illetve akik családját a döntés esetleges meghozatala érintethet. Szeretném megragadni az alkalmat annak hangsúlyozására, hogy a javaslat semmilyen összefüggésben nem áll a gyár dolgozóinak elkötelezettségével illetve magas színvonalú, kemény munkájával. A cég értékrendjével összhangban mindent megteszünk annak érdekében, hogy amennyiben a gyár bezárására sor kerül, annak a dolgozókra kiható következményeit minél jobban mérsékeljük."
A gyár lehetséges bezárásának időpontjáról a munkavállalói érdekképviseletekkel folytatott konzultáció során születhet döntés. A tulajdonosi javaslat értelmében a termelés fokozatosan, 2009. június végéig bezárólag szűnne meg.
A Levi Strauss LSEMA továbbra is elkötelezett marad magyarországi vevői és viszonteladói iránt. A Levi's márkájú termékek a kereskedelmi hálózatban továbbra is kaphatóak lesznek, a vásárlókat újdonságaikról folyamatos marketing-kampányok keretében tájékoztatják. A javasolt intézkedés a budapesti értékesítési részleget, és a magyar Levi's boltokat nem érinti.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








