A Levi Strauss európai, közel-keleti és észak-afrikai régiókat magában foglaló részlege (LSEMA) a mai napon bejelentette, hogy a társaság a munkavállalói érdekképviseletekkel konzultációt kezdeményez kiskunhalasi termelő egységének esetleges bezárásáról. Amennyiben a tulajdonos javaslata megvalósul, a gyárbezárás a Levi Strauss 549 alkalmazottját érinti, a gyárban dolgozó, alvállalkozók által biztosított munkaerő állomány mellett.
A jelenlegi világgazdasági válság hatásai a Levi's márkát sem kerülték el. Jelentős keresletcsökkenés tapasztalható mind a ruházati termékek, mind pedig az egyéb fogyasztási cikkek terén. A csökkenő kereslet a társaságot ez év elejétől arra kényszerítette, hogy termelő üzemeiben kapacitás-csökkentést hajtson végre. A versenyképesség fenntartása megköveteli a termelés rugalmasságának növelését, amelyet az ingadozó eladásokhoz kell igazítani.
"A munkavállalói érdekképviseletekkel folytatandó konzultáció során valamennyi rendelkezésünkre álló lehetőséget meg fogjuk vizsgálni. Álláspontunk szerint a javasolt intézkedés szükséges a társaság hosszú távú versenyképességének fenntartásához" - közölte Gavin Moore, a Levi Strauss európai részlegének gyártásért felelős igazgatója. "Mélyen együtt érzünk mindazon dolgozóinkkal, akiket, illetve akik családját a döntés esetleges meghozatala érintethet. Szeretném megragadni az alkalmat annak hangsúlyozására, hogy a javaslat semmilyen összefüggésben nem áll a gyár dolgozóinak elkötelezettségével illetve magas színvonalú, kemény munkájával. A cég értékrendjével összhangban mindent megteszünk annak érdekében, hogy amennyiben a gyár bezárására sor kerül, annak a dolgozókra kiható következményeit minél jobban mérsékeljük."
A gyár lehetséges bezárásának időpontjáról a munkavállalói érdekképviseletekkel folytatott konzultáció során születhet döntés. A tulajdonosi javaslat értelmében a termelés fokozatosan, 2009. június végéig bezárólag szűnne meg.
A Levi Strauss LSEMA továbbra is elkötelezett marad magyarországi vevői és viszonteladói iránt. A Levi's márkájú termékek a kereskedelmi hálózatban továbbra is kaphatóak lesznek, a vásárlókat újdonságaikról folyamatos marketing-kampányok keretében tájékoztatják. A javasolt intézkedés a budapesti értékesítési részleget, és a magyar Levi's boltokat nem érinti.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Idén nyáron is ellepik a magyarok a horvát tengerpartot, minden korábbi rekord megdőlhet
- Bűnügyi felügyelet alatt két diósgyőri szurkoló
- Videó a Hamász túszairól: valóság vagy propaganda?
- Megvan az Újpest új vezetésének első igazolása
- Szünetre megy a választásokig a törvényhozás
- CPAC – „Várjuk a szuverenista, konzervatív erők győzelmét”