Egy újabb, brit tudósok által készített kutatás megmosolyogtató eredménye szerint azok a tőzsdei brókerek, akiknek gyűrűsujjuk hosszabb a mutatóujjuknál, jóval sikeresebbek munkájukban, vagyis jobb befektetési döntéseket hoznak.
A Telegraph által idézett kutatás eredményeire persze tudományos magyarázatot is kerestek, miszerint ez a jellemző magasabb tesztoszteron szinttel áll összefüggésben, amely a magabiztosságot, a kockázatvállalást, az extra éberséget és gyors reakciót magyarázza, ezek a vonások pedig elengedhetetlenek egy sikeres bróker számára.
A kutatás alapján tehát azok a traderek, akiknek a gyűrűsujjuk és mutatóujjuk közötti különbség nagyobb volt, átlagosan hatszoros hozamot értek el társaikhoz képest. A vizsgálatba vont 44 londoni bróker üzletkötéseit mintegy 20 hónapon keresztül vizsgálta a korábban szintén üzletkötőként tevékenykedő cambridgei professzor, John Coates.
Korábban is végeztek hasonló kutatásokat az ujjak arányai, és a foglalkozásbeli sikerek összefüggéseit keresve, azonban ezek általában sporttevékenységhez, így kosárlabdához, síeléshez, futballhoz kötődtek.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







