Megakadt a kötvényrally az USA-ban. Az elmúlt napokban a hozamok ismét érezhető csökkenést mutattak, ugyanakkor a ma közzétett munkanélküliségi statisztika után a hozamesés egyértelmű megtorpanást mutat. Európában szintén hasonló folyamatok zajlanak.
A friss munkanélküliek száma a múlt héten 314,000 volt, ami a 330,000-es várakozásoktól elmaradt. Az adatok arra utalnak, hogy a munkaerőpiac fokozatosan erősödik.
A korábbi rally annak volt tulajdonítható, hogy a piac a FED-től a kamatemelési sorozat megakadását várta. Természetesen egy-két adat az eddigi képet nem változtatja meg alapjaiban, ugyanakkor egy erősödő munkaerőpiac minden bizonnyal gyorsabb gazdasági növekedést és jelentősebb inflációs veszélyeket jelenthet.
A 10 éves államkötvények hozama a rally alatt ismét 4% alá esett, ugyanakkor a kis felfelé korrekció után jelenleg 3.97%-nál kereskednek rájuk.

Az utóbbi időszakban viszonylag jó indikátornak bizonyult a 10 éves hozam a fejlődő piaci eszközök iránti éhség megítélésében is. A 10 éves hozam emelkedése - és ezzel a nagyobb megtérülés - a fejlett piacok felé irányította a tőkét, míg jellemzően a 4% alatti szinteknél inkább a fejlődő piacok rally-ztak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








