A KSH adatai szerint az első három hónapban tovább folytatódott a lakosság számának csökkenése. 22,700 gyermek született, és csaknem 36,000 lakos hunyt el. A népességfogyás dinamikája a múlt év azonos időszakához képest kismértékben mérséklődött.
Az év első három hónapjában csökkent a házasságkötések száma, kevesebb gyermek született, de a halálozások száma is elmaradt az egy évvel korábbitól.
Az előzetes adatok szerint 2004 első három hónapjában mintegy 5,300 házasságot kötöttek, közel 22,700 gyermek született, és csaknem 36,000 lakos hunyt el. A házasságkötések száma jelentősen, mintegy 12 százalékkal, a születéseké pedig 1.5 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól. Ez számszerűen 700-zal kevesebb esküvőt és 340-nel kevesebb újszülöttet jelentett 2003 január-márciushoz képest. A halálozások száma az elmúlt év márciusának kiugróan magas értékével szemben mintegy 3,000 fővel volt kevesebb.
A halálozások jelentős javulása mérsékelte a népességcsökkenés ütemét. A népesség lélekszáma az időszak végén a nemzetközi vándorlás becsült értékeit is figyelembe véve 10,108 ezer fő volt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


