"Túlságosan divatos jelenleg Európa keleti fele, pedig a következő egy-két évben még lassú lehet a piac bővülése" - vélte Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója. Mindössze néhány célállomás - Prága, talán Varsó - tűnik izgalmasnak, ahol máris óriási a verseny.
Ennek megfelelően az ír diszkontlégitársaság igen körültekintő az Európai Unió újonnan csatlakozott tagállamait érintő terjeszkedést illetően: "a következő években négy-hat újabb bázist hozunk létre Nyugat-Európában, majd ezt követően vizsgáljuk meg egy kelet-európai központ megnyitásának a lehetőségét".
"A diszkontmodellre épülő forradalom változatlanul Nyugat-Európára korlátozódik, akár üzleti, akár szórakozási lehetőségekre gondolunk" - jelentette ki a Ryanair első embere.
Mint ismeretes, a társaság legfrissebb stratégiai újítása, hogy szolgáltatásai nem merülnek ki az utazásban, hanem elképesztően kedvező árú, tevkenység-orientált komplex csomagokkal kapcsolódnak össze, amelyek az utazóközönség kényelmét és kikapcsolódását (golf, wellness & gyógyfürdő, kulturális programok, utazás & túrázás) szolgálják.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


