40%-kal nőtt az első negyedévben a mobil készülékek piaca - írja a WSJ egy ma publikálásra kerülő iparági felmérésre (Strategy Analytics) hivatkozva. Ennek értelmében az első három hónapban eladott készülékszám 153 millióra emelkedett. Eddig a jó hír, legalábbis a Nokia tulajdonosok számára, mivel nekik egy lényegesen kedvezőtlenebb vonatkozással is szembe kell nézni. A piacvezető finn gyártó részesedése 5%pontos csökkenéssel 30% alá csökkent. A Nokia részvények 2.5%-kal gyengültek.
A 40%-os kereslet robbanás mögött a fejlett piacokon a színes képernyős mobilok térhódítása, míg a klasszikus fejlődő piacokon az alacsonyabb kategóriájú készülékek iránti érdeklődés növekedése áll.
A Strategy Analytics felhívja a figyelmet, hogy a piacbővülés ezen üteme nem tartható fent és második negyedév már a dinamika csökkenésével fog járni.
A Nokia kutató intézet által becsült 5%pontos részesedéscsökkenéssel szemben 3%pontos visszaesést mért, s úgy véli, hogy a saját adatai pontosabbak.
A piac számára meghatározó Gartner elemzés a későbbiekben kerül publikálásra, minden bizonnyal a Gartner adatai fognak pontot tenni a vita végére.
A Nokia 5%-os részesedés csökkenéséből 1-1%pontot a Motorola (16.5%) és a Samsung (13.1%) halászott el, míg a fennmaradó 3% felaprózva jelent meg a többi iparági szereplőnél. A Nokia részesedés csökkenését az elemzők a termékskála fejlesztési területén történt kisebb megtorpanással magyarázzák.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója