Kimagaslóan jó adatokkal zárta 2004 első negyedévét az UNION Biztosító. A díjbevétel közel 1 miliárd forintos növekedéssel 2,25 milliárd forintot tett ki. Mindez közel 126 ezer ügyféltől folyt be, ami a tavalyi első negyedévhez képest kétszer annyi szerződést jelent. A növekedés elsősorban a gépjármű-biztosítási üzletágnak köszönhető, amely ötszörösére növelte a biztosító nem-élet üzletágát.
A 2003-ban lezajlott dinamikus nem-életbiztosítási fejlesztések meghozták a kellő eredményt az UNION számára. 2004 első negyedévét - többek között a gépjármű-biztosítások tavalyi felfuttatásának köszönhetően - kitűnő eredménnyel zárta a társaság.
Az idei első negyedéves díjbevétel közel 1 milliárd forinttal, 73%-kal nőtt a tavalyi év első negyedévéhez képest, és így 2,25 milliárd forintot tett ki. Ez elsősorban a nem-életbiztosítási üzletágnak és azon belül is a gépjármű-biztosításnak köszönhető. A nem-életbiztosítási díjbevétel 470%-kal növekedve 1,37 milliárd forintot tett ki, amelyhez a gépjármű-biztosítások 831 millió forinttal járultak hozzá. Figyelemre méltó a társaság folyamatos díjú szerződéseinek díjbevétel fejlődése, amely 1,95 milliárd forintra 84%-kal nőtt.
Az UNION állománydíja az egy évvel korábbihoz képest szintén jelentősen, 72%-kal 7,47 milliárd forintra gyarapodott. Itt is szembeötlő a nem-életbiztosítási üzletág ugrásszerű fejlődése, hiszen míg a társaság állománydíja az életbiztosítások tekintetében 3,49 milliárd forintos szinten maradt, addig a nem-élet üzleágban több mint ötszörösére, 3,98 milliárd forintra nőtt. Az UNION stratégiai célkitűzése, hogy a társaság portfolióján belül az élet- és a nem-élet üzletág arányát kiegyenlítsék, ami az első negyedév végére sikerült is. A biztosító gépjármű-biztosítási üzletágának állománydíja megközelíti a 3 milliárd forintot.
A legjelentősebb fejlődést az UNION a szerződésszám tekintetében érte el. A közel 126 ezer szerződéssel a társaság több mint a duplájára növelte a szerződésállományát, és ezzel ügyfelei számát. Az első negyedév végére a 126 ezer szerződés több mint felét a gépjármű-biztosítások adták.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Lakásbiztosítás: milyen kár ellen véded az otthonod?
A kutatásunkban arra keressük a választ, hogy az olvasóink pénzügyileg hogyan készülnek fel az ingatlanukat érintő káreseményre.