Kimagaslóan jó adatokkal zárta 2004 első negyedévét az UNION Biztosító. A díjbevétel közel 1 miliárd forintos növekedéssel 2,25 milliárd forintot tett ki. Mindez közel 126 ezer ügyféltől folyt be, ami a tavalyi első negyedévhez képest kétszer annyi szerződést jelent. A növekedés elsősorban a gépjármű-biztosítási üzletágnak köszönhető, amely ötszörösére növelte a biztosító nem-élet üzletágát.
A 2003-ban lezajlott dinamikus nem-életbiztosítási fejlesztések meghozták a kellő eredményt az UNION számára. 2004 első negyedévét - többek között a gépjármű-biztosítások tavalyi felfuttatásának köszönhetően - kitűnő eredménnyel zárta a társaság.
Az idei első negyedéves díjbevétel közel 1 milliárd forinttal, 73%-kal nőtt a tavalyi év első negyedévéhez képest, és így 2,25 milliárd forintot tett ki. Ez elsősorban a nem-életbiztosítási üzletágnak és azon belül is a gépjármű-biztosításnak köszönhető. A nem-életbiztosítási díjbevétel 470%-kal növekedve 1,37 milliárd forintot tett ki, amelyhez a gépjármű-biztosítások 831 millió forinttal járultak hozzá. Figyelemre méltó a társaság folyamatos díjú szerződéseinek díjbevétel fejlődése, amely 1,95 milliárd forintra 84%-kal nőtt.
Az UNION állománydíja az egy évvel korábbihoz képest szintén jelentősen, 72%-kal 7,47 milliárd forintra gyarapodott. Itt is szembeötlő a nem-életbiztosítási üzletág ugrásszerű fejlődése, hiszen míg a társaság állománydíja az életbiztosítások tekintetében 3,49 milliárd forintos szinten maradt, addig a nem-élet üzleágban több mint ötszörösére, 3,98 milliárd forintra nőtt. Az UNION stratégiai célkitűzése, hogy a társaság portfolióján belül az élet- és a nem-élet üzletág arányát kiegyenlítsék, ami az első negyedév végére sikerült is. A biztosító gépjármű-biztosítási üzletágának állománydíja megközelíti a 3 milliárd forintot.
A legjelentősebb fejlődést az UNION a szerződésszám tekintetében érte el. A közel 126 ezer szerződéssel a társaság több mint a duplájára növelte a szerződésállományát, és ezzel ügyfelei számát. Az első negyedév végére a 126 ezer szerződés több mint felét a gépjármű-biztosítások adták.
Fű alatt óriási leépítések zajlanak Magyarországon: már a vendégmunkásokból sem kérnek a nagy gyárak
A munkaerőpiacot érintő problémák kevésbé láthatóak a nyilvánosság számára, mivel nincsenek jelentős létszámleépítésekről szóló bejelentések.
Súlyos a helyzet a hazai munkahelyeken: nem csoda, hogy ennyi szorongó, depressziós van az országban
A nem önfoglalkoztatóként dolgozó hibrid munkavállalók 71%-a állítja, hogy az otthoni munkavégzés legalább részben segíti őket a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtésében.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására
- Búcsúzni kényszerült az épp csak visszatérő Nadal