Kimagaslóan jó adatokkal zárta 2004 első negyedévét az UNION Biztosító. A díjbevétel közel 1 miliárd forintos növekedéssel 2,25 milliárd forintot tett ki. Mindez közel 126 ezer ügyféltől folyt be, ami a tavalyi első negyedévhez képest kétszer annyi szerződést jelent. A növekedés elsősorban a gépjármű-biztosítási üzletágnak köszönhető, amely ötszörösére növelte a biztosító nem-élet üzletágát.
A 2003-ban lezajlott dinamikus nem-életbiztosítási fejlesztések meghozták a kellő eredményt az UNION számára. 2004 első negyedévét - többek között a gépjármű-biztosítások tavalyi felfuttatásának köszönhetően - kitűnő eredménnyel zárta a társaság.
Az idei első negyedéves díjbevétel közel 1 milliárd forinttal, 73%-kal nőtt a tavalyi év első negyedévéhez képest, és így 2,25 milliárd forintot tett ki. Ez elsősorban a nem-életbiztosítási üzletágnak és azon belül is a gépjármű-biztosításnak köszönhető. A nem-életbiztosítási díjbevétel 470%-kal növekedve 1,37 milliárd forintot tett ki, amelyhez a gépjármű-biztosítások 831 millió forinttal járultak hozzá. Figyelemre méltó a társaság folyamatos díjú szerződéseinek díjbevétel fejlődése, amely 1,95 milliárd forintra 84%-kal nőtt.
Az UNION állománydíja az egy évvel korábbihoz képest szintén jelentősen, 72%-kal 7,47 milliárd forintra gyarapodott. Itt is szembeötlő a nem-életbiztosítási üzletág ugrásszerű fejlődése, hiszen míg a társaság állománydíja az életbiztosítások tekintetében 3,49 milliárd forintos szinten maradt, addig a nem-élet üzleágban több mint ötszörösére, 3,98 milliárd forintra nőtt. Az UNION stratégiai célkitűzése, hogy a társaság portfolióján belül az élet- és a nem-élet üzletág arányát kiegyenlítsék, ami az első negyedév végére sikerült is. A biztosító gépjármű-biztosítási üzletágának állománydíja megközelíti a 3 milliárd forintot.
A legjelentősebb fejlődést az UNION a szerződésszám tekintetében érte el. A közel 126 ezer szerződéssel a társaság több mint a duplájára növelte a szerződésállományát, és ezzel ügyfelei számát. Az első negyedév végére a 126 ezer szerződés több mint felét a gépjármű-biztosítások adták.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Karácsonyi nappali a lullai buszmegállóban, ha nem látja, nem hiszi el
- Oroszország és Észak-Korea erősödő együttműködéséről tárgyaltak az Egyesült Államok, Dél-Korea és Japán nemzetbiztonsági tanácsadói
- Az EU már a gázkazánok betiltására készül – megvan a határidő is
- Vasárnaptól új korszak köszönt be a győri vasúti fővonalon – jön a 140-es tempó
- Kiderült, hány autót adnak el itthon a magyarországi autógyárak – megdöbbentő a lista
- Nagy a baj a Balatonnál, leszakad egy partfal
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


