Kulcsár Attila a Szász Károly megverését és a Pannonplast-ügy kirobbanását követő K&H-tól történt elbocsátása után több mint 300 millió forintnyi értékpapírt utalt át egyes ügyfeleinek a Betonút Rt. számlájáról - írja rendőrségi forrásaira hivatkozva mai számában a Magyar Nemzet.
A tranzakciók végrehajtására a napilap tudósítása szerint akkor került sor, amikor június 28-án Kulcsár a K&H Medicina Egészségpénztár épületébe bejuthatott úgy, hogy Orosz András, az Equities fb elnöke kikapcsolta neki és asszisztensének, Pinizsi Hajnalkának a riasztót, hogy "nyugodtan tudjanak dolgozni".
Az ekkor elutalt pénzekből a Magyar Nemzet szerint rendőrségi forrásai szerint mintegy 50 millió forint érkezett Bleuer István, a Népszavát korábban tulajdonló ESMA Kft. vezetőjének számlájára, s a kedvezményezettek között volt Kónya Imre, az MDNP alelnöke is, akinek számlájára több mint 10 millió forint értékű Pannonplast-papírt utalt az exbróker.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








