Április 7-én (szerdán) 0 órától a MOL Rt. a gázolaj literenkénti fogyasztói árát 2 forinttal csökkenti. A motorbenzin ára nem változik.
Az elmúlt héten a nemzetközi piacokon csökkentek a gázolaj jegyzésárak, aminek oka elsősorban az, hogy az időjárás enyhülésével visszaesett az energetikai célú gázolaj-fogyasztás. Ennek nyomán a fő felhasználói térségekben nőttek a készletek.
E piaci folyamatokat követve a MOL Rt. a fenti árkorrekciót hajtja végre. A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2004. április 7-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
EN 91 ólmozatlan benzin 236,50 Ft/l
EN 91 keverék benzin 239,50 Ft/l
ESZ 95 ólmozatlan benzin 239,50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 242,50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 248,50 Ft/l
Diesel gázolaj 211,00 Ft/l
Az egyes MOL-töltőállomások, illetve a más olajtársaságok által alkalmazott kútárak a MOL "listaártól" eltérhetnek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








