Továbbra sincs új információ a gyógyszerárvita kapcsán. Ugyan megjelent az új termelői árak listája, nem ismert, hogy a 600 Ft feletti termékek 15%-os termelői árcsökkentéséből a kormányzat mennyit enged át a lakosságnak. Itt két szempontot kíván szem előtt tartani a kormányzat: 1., csökkenjenek a lakossági terhek - politikai cél 2., tartható legyen a gyógyszerkassza hiánya - gazdasági cél
Értelemszerűen a fent említett célok egymás rovására érvényesíthetők, hiszen mindkettő forrása a 15%-os termelői árcsökkentés. Komoly félelmek lehetnek a kormányzaton belül; amennyiben a 15%-ból túl sokat átadnak a lakosságnak, úgy a gyógyszerkassza 239 mrd Ft-ra tervezett hiánya nem lesz tartható.
Az új fogyasztói árak csütörtökön jelennek meg.
Draskovics Tibor úgy vélte, hogy fél év - a 15%-kal alacsonyabban befagyasztott árak időszaka - elegendő lesz a hosszú távú támogatási és árreform kidolgozásához.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








