32 °C Budapest

A Westel a legjobban hirdetett márkanév

Pénzcentrum
2004. március 23. 10:50

Februárban a Westel márkanévre költötték a legnagyobb összeget Magyarországon a hivatalos televíziós listaárakat tekintve. A legnagyobb hirdető azonban a L’Oreal volt az elmúlt hónapban.


Az AGB Hungary felmérése azt mutatja, hogy a Westel márkanévre összesen 535 millió Ft-ot költött a Westel, míg a második helyet a Kinder csokoládé foglalta el. A harmadik legjobban hirdetett márka a Matáv volt.


A legnagyobb hirdető azonban a L’Oreal lett, mely igen sok terméket reklámoz. Ami érdekesség a listában az az, hogy míg a Westel és a Vodafone a 11. és a 12., addig a Pannon mindössze a 19. helyet foglalja el.



HR BLOGGER
legacykft  |  2021.06.18 18:55
Az elmúlt évek munkaerőpiaci helyzetéből kifolyólag jellemzően olyan kérdések foglalkoztatták a cége...
ajovomunkahelye  |  2021.06.17 09:16
Hogyan alakult a munkavállalói elkötelezettség a járvány kitörésétől kezdve? Az első hullámban még m...
perfekt  |  2021.06.14 08:18
A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 153. § (1) bekezdése alapján az adott üzleti év mérlegford...
hrdoktor  |  2021.06.14 06:55
Praktikus tanácsok, hogyan számoljuk fel a látens beidegződéseket, amik saját fejlődésünket gátolják...
coachco  |  2021.06.09 11:06
Olvasom Obama ex-elnök memoárját, másodjára fogtam bele. Nem mintha nem lenne érdekes, de cirka 700...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. június 20. vasárnap
Rafael
24. hét
Június 20.
Apák napja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?