Februárban a Westel márkanévre költötték a legnagyobb összeget Magyarországon a hivatalos televíziós listaárakat tekintve. A legnagyobb hirdető azonban a L’Oreal volt az elmúlt hónapban.
Az AGB Hungary felmérése azt mutatja, hogy a Westel márkanévre összesen 535 millió Ft-ot költött a Westel, míg a második helyet a Kinder csokoládé foglalta el. A harmadik legjobban hirdetett márka a Matáv volt.
A legnagyobb hirdető azonban a L’Oreal lett, mely igen sok terméket reklámoz. Ami érdekesség a listában az az, hogy míg a Westel és a Vodafone a 11. és a 12., addig a Pannon mindössze a 19. helyet foglalja el.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A legeltetés szó hallatán mindenkinek többnyire az alföldi legeltetés, a puszta, a Hortobágy jut eszébe, nem pedig a Balaton, vagy az erdős-fás-dombos vidékek.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
-
Az első nyugdíj jóval alacsonyabb lesz az utolsó fizetésnél
Aki időben elkezd gondoskodni önmagáról, azzal biztosíthatja az időskori megélhetését.
-
Itt az ősz, most sokan kezdenek el futni: mutatjuk, mire figyelj, hogy vágj bele
Októberben jön a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál is: még te is fel tudsz készülni.
-
Ugyanaz az életszínvonal nyugdíj után is: hogyan fogjuk elérni?
Az állami nyugdíjat milyen megtakarításokkal egészíti majd ki?
-
Ezt ne hagyd ki, ha Villányban jársz: mutatjuk a programokat és a borkóstolókat
Cikksorozatunk első részében Baranya legendás vörösboros vidékére látogatunk.