Februárban a Westel márkanévre költötték a legnagyobb összeget Magyarországon a hivatalos televíziós listaárakat tekintve. A legnagyobb hirdető azonban a L’Oreal volt az elmúlt hónapban.
Az AGB Hungary felmérése azt mutatja, hogy a Westel márkanévre összesen 535 millió Ft-ot költött a Westel, míg a második helyet a Kinder csokoládé foglalta el. A harmadik legjobban hirdetett márka a Matáv volt.
A legnagyobb hirdető azonban a L’Oreal lett, mely igen sok terméket reklámoz. Ami érdekesség a listában az az, hogy míg a Westel és a Vodafone a 11. és a 12., addig a Pannon mindössze a 19. helyet foglalja el.

Itt a sírig tartó munka: rengeteg magyar nyugdíjas kénytelen újra dolgozni, ennyit keresnek 2022-ben
A magas infláció és a munkaerőhiány mellett egyre több nyugdíjas tér vissza a munkaerőpiacra.
Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek.
A pénzügyi szakértők most elmondták, milyen tippekkel spórolhatunk.
A magyar piacon is megjelennek az enyhén alkoholos, gyümölcsös italok, egy felmérésből pedig kiderült, hogy a fiatalok különösen nyitottak ezekre az alkoholos frissítőkre.
Sokan gondolják, hogy teljesen tudatosan szervezik a pénzügyeiket, és nem értik, hogy hova folyik a pénzük a hónap végére.
-
Erre figyeljünk, ha idén a lakásfelújítás lesz a nyaralásunk
Ma már nem csak az otthonunk, gyakran a munkahelyünk is a lakás.
-
Ez a KKV-k nagy lehetősége: íme 3 érv, hogy kipróbáld a közösségi finanszírozást (x)
Ha érdekel a közösségi finanszírozás, akkor nagy valószínűség szerint ennek fő oka a tőke nem tradícionális módon történő előteremtésének lehetősége.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


