Csúcsot döntött a tavalyi negyedik negyedévben az online reklám kiadások értéke az Egyesült Államokban - derül ki az IAB legfrissebb felméréséből. A piac mérete tavaly elérte a 7.2 mrd dollárt.
2003 negyedik negyedévében 2.2 mrd dollár értékben hirdettek az interneten keresztül az USA-ban, ami csaknem 40%-os növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest.
Amint az az alábbi grafikonon is látható, az iparág túljutott a mélyponton, 2002 végén növekedésnek indult.
A reklám költések 30%-át a kereső site-ok realizálták, s ez okozta a piac növekedését is. A search engine marketing (SEM) eszközökre fordított összeg 2003-ban 123%-kal emelekdett az egy évvel korábbihoz képest.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- Kiszámolták, hány forinttal emelkedhetnek jövőre a nyugdíjak
- Röhejes filmes bakit fedeztek 55 év után az Egri csillagokban
- Csúnyán ráfázott a cikázó fehér skodás az M2-esen - videó
- A külföldi kampánypénzek felhasználása rossz - Nézőpont-felmérés
- Magyarország stratégiai partnerének nevezte Grúziát a honvédelmi miniszter
- Júliusban indul a paksi bővítés előkészítő munkálatainak újabb fázisa - napinfó
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


