30 °C Budapest

Online marketing kiadások: a kereső site-ok az élen

Pénzcentrum
2004. február 17. 12:51

Csúcsot döntött a tavalyi negyedik negyedévben az online reklám kiadások értéke az Egyesült Államokban - derül ki az IAB legfrissebb felméréséből. A piac mérete tavaly elérte a 7.2 mrd dollárt.

2003 negyedik negyedévében 2.2 mrd dollár értékben hirdettek az interneten keresztül az USA-ban, ami csaknem 40%-os növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest.

Amint az az alábbi grafikonon is látható, az iparág túljutott a mélyponton, 2002 végén növekedésnek indult.


A reklám költések 30%-át a kereső site-ok realizálták, s ez okozta a piac növekedését is. A search engine marketing (SEM) eszközökre fordított összeg 2003-ban 123%-kal emelekdett az egy évvel korábbihoz képest.

HR BLOGGER
ajovomunkahelye  |  2021.06.17 09:16
Hogyan alakult a munkavállalói elkötelezettség a járvány kitörésétől kezdve? Az első hullámban még m...
perfekt  |  2021.06.14 08:18
A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 153. § (1) bekezdése alapján az adott üzleti év mérlegford...
hrdoktor  |  2021.06.14 06:55
Praktikus tanácsok, hogyan számoljuk fel a látens beidegződéseket, amik saját fejlődésünket gátolják...
legacykft  |  2021.06.11 18:55
Az elmúlt heteket tekintve, több kompetenciafejlesztő tréninget is maga mögött tudhat a Legacy. Ahho...
coachco  |  2021.06.09 11:06
Olvasom Obama ex-elnök memoárját, másodjára fogtam bele. Nem mintha nem lenne érdekes, de cirka 700...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. június 18. péntek
Arnold, Levente
24. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?