Az első októberi héten az RTL három, a TV2 négy estét nyert meg a reklámok szempontjából kiemelt célcsoportban. Élesebb verseny a két csatorna közötti különbségen...
A TV2 rekordbevételt ért el 2003-ban. Kereszty Gábor vezérigazgató tájékoztatása szerint 19%-os növekedéssel 23.6 mrd Ft-ra emelkedtek a társaság nettó bevételei - a tényadat 6%-kal haladja meg a tervet. A TV2 saját becslése szerint 41%-ot hasított ki a televíziós reklámpiacból, mely 3%ponttal magasabb mint a 2002-es érték.
Kereszty nem kívánt részletes tájékoztatást adni a profitabilitás alakulásáról, ugyanakkor annyit közölt, hogy üzemi szinten jelentős eredményt ért el a társaság. Mindez különösen annak tükrében kiemelten fontos, hogy 2003 elején több tudósítás is finanszírozási nehézségekről számolt be a TV2-nél.
2003-ban a TV2-n belül jelentős szervezeti átalakulások következtek be, egészen pontosan; erőteljes költségcsökkentési program került végrehajtásra, mely minden bizonnyal jelentős mértékben szerepet kapott a tetemes üzemi profit elérésében.
Kereszty elismeri, hogy főműsoridőben az RTL Klub jobb nézettségi adatokat tud felmutatni, ugyanakkor kiemeli, hogy egyes, prémium körhöz tartozó közönség kategóriákban a TV2 elérése javult.
A tavalyi évben 20%-os tarifa emelést célzott meg a TV2, melyből némileg kevesebb teljesült. Idén - az RTL Klub példáján tapasztalva - várhatóan ezen törekvések folytatódnak, mely végül hozzájárulhat a magyar reklámpiac egészségesebb szerkezetének kialakulásához, a teljes televíziós dominancia csökkentéséhez.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Összeült helyzetértékelésre a két új NATO-tagállam vezetője
- Závecz: a legerősebb a Fidesz, de hat induló is megugorhatja a küszöböt az EP-választáson
- 34. idei BL-meccsén kapott ki először az FTC vízilabdacsapata
- A lengyel álláspont egyértelmű: Oroszországnak stratégiai vereséget kell szenvednie Ukrajnában – szakértők az Arénában
- Fonyódi buszmegállóban hagyott újszülött - nem megy börtönbe a szülőanya
- Olimpia - Kemény döntés az oroszok és fehéroroszok kárára