A PSZÁF legfrissebb adatai szerint a bankszektorban eszközeinek több mint fele, 54 százaléka volt forintban denominált, míg euróban 17 százaléka. A bankszektorban források tekintetében szintén a nagy- és középbankok dominálnak. A források devizanemének megoszlása mást mutat, mint az eszközök esetében. A bankszektor forrásainak nagyobb része, 61 százaléka denominált forintban, negyede pedig euróban.

A szektor eredményének 68 százalékát adták a nagybankok, 17 százalékát a középbankok, s 13 százalékát a szakosított hitelintézetek a 2007. harmadik negyedévi adatok szerint. Az előző év azonos időszakához képest 10,7 százalékos növekedést könyvelhetett el a bankszektor az adózott eredményében, amely az idei év harmadik negyedévében így 294 500 ezer forintot tett ki.
A minősítési kötelezettség alá tartozó tételek 94,85 százaléka tartozott a problémamentes állományba, míg a rossz minősítésű portfolió aránya 0,58 százalékot tett ki, egymáshoz viszonyított arányuk pedig 0,61 százalékos volt.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








