Meglepő madárkülönlegesség bukkant fel a Bükk lábánál: a Szinva-patakon sikerült megfigyelni és lencsevégre kapni egy igazi vízirigót!
Busz, strand, gyógyvíz, 9900 forint. Ez most komoly? Új lendületet vett a Csokonyavisontai Gyógy- és Strandfürdő: külön kisbusz járatot indítanak az ország tizenegy városából, hogy bárki egyszerűen és kedvező áron juthasson el a dél-somogyi fürdőparadicsomba. A cél egyértelmű: újra országos hírű célponttá tenni a békés, gyógyvizes üdülőhelyet.
A Csokonyavisontai Gyógy- és Strandfürdő új szolgáltatása igazi ritkaság: összesen 11 dunántúli és közép-magyarországi városból – köztük Győrből, Pécsről, Dunaújvárosból vagy Székesfehérvárról – indulhatnak csoportok Csokonya felé. A klimatizált, kényelmes kisbuszokkal egynapos fürdőlátogatás válik elérhetővé, mindössze 9900 forintért, ami az utazást és a belépőt is tartalmazza. A kedvezményes ár azonban egy feltételhez kötött: legalább nyolcfős társaságok jelentkezhetnek – legyen szó baráti társaságokról, családokról, vagy munkahelyi közösségekről - írta a Termalonline.hu.
A Csokonyavisontai Fürdő neve sokak számára ismerős lehet: az 1950-es évektől kezdve a térség egyik kiemelt gyógyászati központja volt, ahol az ország legmelegebb (73°C-os) gyógyvize adta a kezelések alapját. A természetközeli környezet, a fizioterápiás szolgáltatások és a nyugodt pihenés lehetősége már a szocializmus idején is ezreket vonzott ide – akkoriban még üdülési csekkekkel érkeztek a vendégek. Bár az utóbbi évtizedekben a fürdő nehéz időszakot is megélt, mára látványos fejlődésnek indult: új wellnessrészlegek, sportpályák és a belső terek megújítása is folyamatban van. Ráadásul nemrég bejelentették: az ország legnagyobb és legmodernebb kondiparkját is itt alakítják ki, így a helyszín nemcsak gyógyulásra, hanem aktív kikapcsolódásra is kiválóan alkalmas lesz.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








