A FIFA új, legfeljebb 60 dollárba kerülő belépőszintű jegykategóriát vezet be a részt vevő csapatok szurkolói számára.
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének szakértője szerint véget érhet az építőipari drágulás, sőt egy enyhe olcsósódás is megindulhat - derül ki Tibor Dávid a Világgazdaságnak adott nyilatkozatából.
Brutális drágulás ment végbe az építőanyagoknál is az elmúlt pár hónapban. De most úgy tűnik, némi enyhülés jön. Újabban átlagosan 10-15 százalékkal olcsóbban juthatnak a legtöbb építési termék előállításához szükséges fához, műanyaghoz és acélhoz az építőanyag-gyártók, ami máris, de legkésőbb néhány hét múlva megmutatkozhat a végtermékek fogyasztói árának csökkenésében is – mondta a Világgazdaságnak Tibor Dávid, az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Hazai Építőanyag-gyártó Tagozatának elnöke, aki a Masterplast Nyrt. elnökeként belülről is rálát a piaci folyamatokra.
Ha továbbra is lesz elég áru, akkor a gyártók az alapanyagárak csökkenését érvényre fogják juttatni a piacon, és a kereskedők szándéka is az, hogy ahol lehet korrigálni az árakat, ott induljon el az árcsökkenés – magyarázta.
„Egyértelműen érezhető, hogy megszűnt a szektorban az általános áruhiány, lecsengett a tartós és drasztikus áremelkedések időszaka. A kőzetgyapot kivételével nincs olyan termékkör, amelyhez ne lehetne biztonságosan hozzájutni, bár több termék szállítási határideje hosszabb, mint korábban volt. Az árak korrekciója egyelőre kismértékű, hiszen csak az alapanyagok ára mérséklődött” – olvasható a lapban.
És hogy mikor érezhetik a lakosok az alapanyagoknál elkezdődött árcsökkenést és mennyit? Legkésőbb három-négy hét múlva megmutatkozik a végtermékek fogyasztói árában is az acél és a műanyag alapanyagok árának átlagosan 10, valamint a fa árának 15 százalékos esése, jósolja a szakember.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








