A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Hárommillió magyar szenved allergiától, és sokan nem is tudják, hogy egyáltalán mi a bajuk olyankor, mikor szezonja van a parlagfűnek és más pázsitféléknek.
Szinte minden harmadik gyermek érintett a pázsitfűfélék iránti allergiától, és a parlagfűnek is szezonja van. De nem csak a gyerekek, felnőttek is rettenetesen szenvednek most - írja a hirado.hu.
A köztelevízióban Havas Katalin gyermekorvos azt mondta: azoknál a gyerekeknél, akik gyakrabban kapnak vírusfertőzést, érdems mást is vizsgálni.
Az egyszerű vírusfertőzéseknél gyakrabban érintett gyerekeknél érdemes a háttérben megnézni, hogy nincs-e allergia. Az asztmatikus légzéssel jelentkező, illetve asztmás tünetekkel, szénanáthával jelentkező gyerekek száma is igen magas
- mondta a doktornő.
Egy másik orvos azt tette hozzá, hogy az allergia egy egyszerű bőrteszttel is kimutatható.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Mindenki tudja nagyjából, hogy mikor indul a szezonja, attól függ, hogy mire érzékeny, azt megelőzően két-három héttel meg kell kezdeni az ismert alapterápiát. Pont azért, hogy a tünetek ne jelenjenek meg. Így sokkal jobban egyensúlyban tudja magát tartani a páciens, és nem alakul ki a manifeszt betegség
– mondta a Híradónak Tehenes Sándor, a Zala vármegyei Szent Rafael Kórház pulmonológus főorvosa.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








