Az ünnepi időszakban kétszer annyi lakástűz történik, mint egy átlagos hónapban, derül ki az UNIQA Biztosító adataiból.
A márciusi vihar után a K&H Biztosítóhoz 50 százalékkal több kárbejelentés érkezett, mint egy átlagos héten. Ezeknek a károknak háromnegyedét a kárbejelentést követően, átlagosan 4 nap alatt, többségében helyszíni szemle nélkül, telefonon rendezte a Társaság a rákövetkező hosszú hétvége ellenére. Az egy káresetre jutó kifizetés 31 200 forintra rúgott. A K&H Biztosító szerint a márciusi szélkárok a májusban, júniusban várható viharszezonra szóló figyelmeztetésnek is beillenek, érdemes a lakóingatlanoknál a tetők és az ablakok állapotát ellenőrizni.
Komoly vihar pusztított március elején - 10-én és 11-én - Magyarországon, akkor az Országos Meteorológiai Szolgálat riasztást adott ki számos megyére a 70 km/h-s helyenként akár 90-100 km/h-s szél miatt. A vihar pedig sok lakóingatlanban is kárt okozott - derül ki a K&H Biztosító összefoglalójából.
Pár nap alatt, elsősorban telefonon
A K&H Biztosítóhoz a vihar pusztítása utáni héten 50 százalékkal több kárbejelentés érkezett, mint egy átlagos héten. A társaság az elmúlt két hétben a vihar után bejelentett károk 75 százalékát már rendezte, egy-egy ügyet átlagosan 4 nap alatt. A gyors ügyintézés elsősorban annak köszönhető, hogy a kárbejelentések 68 százalékát telefonon - azaz helyszíni szemle nélkül - oldotta meg a Biztosító a károsultakkal. Egy-egy kárra átlagosan 31 200 forintot fizetett a Társaság.
A társaság szerint a márciusi vihar egyfajta figyelmeztetésként is felfogható a májusban, júniusban várható viharszezonra. Az elmúlt években 2014 és 2018 azonos időszaka is viharos volt, a jelenlegi kárbejelentések darabszámát jelentősen meghaladó káreseménnyel. A lakóingatlan-tulajdonosoknak többek között érdemes ellenőrizniük a tetők állapotát, a vízelvezetőket, és a nyílászárókat is, és természetesen ne feledkezzenek meg biztosításaikról sem. Amennyiben mégis kárt tesz az érkező vihar az ingatlanban, akkor a gördülékeny kárrendezés érdekében kiemelten fontos a károk megfelelő dokumentálása.
Online, három kérdés után már jöhet az ajánlat
A kárrendezés mellett egyébként a lakásbiztosítások megkötésénél is felgyorsultak a folyamatok. A K&H ugyanis a közelmúltban vezette be a teljesen digitális lakásbiztosítási rendszerét. Ennek köszönhetően az érintettek mindössze három kérdés megválaszolásával lakásbiztosítási árajánlatot kaphatnak. A teljesen digitális ügyintézés elindulása óta a lakásbiztosítások online értékesítését megduplázta a Társaság.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








