A közgyűlés döntése alapján az egyedi éves beszámoló szerinti 74,438 milliárd forint adózott eredményből fizetik az osztalékot.
Még mindig az idősebb korosztályra jellemző a biztosítások kötése leginkább, azonban a fiatalok között is egyre többen gondolnak a hosszútávú jövőjükre. Emiatt a 30 év alatti korosztálynál jelentősen több megtakarítással egybekötött életbiztosítást kötöttek, mint 2014-ben.
A Groupama Biztosító és a GfK Hungária Piackutató Intézet 2015-ös országos, reprezentatív kutatásában azt vizsgálta többek között, hogy milyen vágyaink vannak a jövőnkkel kapcsolatban, és milyen lépéseket teszünk annak érdekében, hogy az eltervezett jövőképünk valóra váljon. Megvizsgálták, hogy az ügyfelek között az egyes korosztályok esetében milyen tendenciák figyelhetőek meg.
A kutatás megmutatta, hogy az emberek kezdik felismerni az öngondoskodás fontosságát, viszont még mindig csak kevesen tesznek érte. A fejekben már ott van a gondolat, hogy szükséges az öngondoskodás, hiszen például a megkérdezettek túlnyomó többsége (92 százaléka) tudja, hogy előtakarékosságra van szüksége a nyugdíjhoz, ugyanakkor a válaszadók több mint harmada (36 százalékának) egyáltalán nincs megtakarítása. Az is elgondolkoztató eredménye a kutatásnak, hogy tíz magyarból heten csak maximum 3 évre tervez előre.
A biztosító 2014-es és 2015-ös folyamatos díjas életbiztosítási kötési adatainak összehasonlítása alapján elmondható, hogy a 30 év alatti korosztály érdeklődése a többi korosztályhoz képest erőteljesebben nőtt a rendszeres díjas megtakarítási életbiztosítások iránt.
- mondta el Garamvölgyi Zoltán, a Groupama Biztosító élet- és bankbiztosításért felelős ügyvezetőigazgató-helyettese.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására