Több ezer autósnak akkor is biztosítót kell váltania a kötelező kampány végén, ha egyébként nem tenné. Ők azok, akik túl sokba kerülnek a biztosítóknak, ezért azok egyoldalúan felbontják a szerződést. Erről a napokban, legkésőbb december elsejéig értesítik az érintett "renitens" autósokat. Lépjen önként az, aki úgy érzi, ebbe a körbe tartozik, mert most még szabadon válogathat az ajánlatok között - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t csütörtökön a CLB Független Biztosítási Alkusz.
Több ezer autóst érhet meglepetés a napokban: akarata ellenére felmondja a biztosítója a kötelező gépjármű felelősségbiztosítását (kgfb). Ők azok a "renitens" autósok, akik után túl sok a fizetnivaló, túl gyakran okoznak kárt másoknak és a biztosítójuknak. A CLB piaci adatokon alapuló becslése szerint a 4 milliós kgfb-szerződések több százalékát, autósok ezreit érinthet a felmondási hullám. Azok, akik nem maradhatnak a régi biztosítójuknál, a napokban kapják meg - vagy már ki is postázták nekik - az egyoldalú felmondólevelet.
Nem új jelenségről beszélünk, de azokat az autósokat, akiket ez érint természetesen új, kellemetlen meglepetésként érint majd a biztosító lépése. Szakértők szerint ezeknél az ügyfeleknél kimagaslóan magas a biztosító kockázata, amelyet az ügyfél díja nem fedez. A "bélyeget" az érintett autósok viszik magukkal, s bármelyik biztosítónál szerződnek, az átlagosnál drágább tarifát fogják fizetni. Ennek ellenére érdemes még így is összehasonlítani majd az árakat, mert még a magasabb kategóriában is lehet különbségeket találni. Azok, akik tudják, idén sokat fizetett utánuk a biztosítójuk, mert többször is tetemes kárt okoztak, jobb, ha önként mennek, van még néhány nap, szabadon keresgélhetnek a jobbnál jobb ajánlatok között.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml