Kevesebben, rövidebb időre és közelebbi tájakra utaznak a magyarok, utasbiztosításukat pedig leginkább az interneten keresztül kötik meg, derül ki az AllianzDirect tapasztalataiból. Utóbbi oka leginkább az egyszerű szerződéskötési folyamatban, a kényelemben és a jelentős kedvezményekben keresendő.
A szabadságolások és a nyaralások megkezdődtek, így az utasbiztosítások is egyre aktuálisabbá váltak. "Tapasztalataink azt mutatják, hogy az utazások megszervezésének egyik fő eszköze az internet: az ügyfelek leginkább itt keresnek információt és több mint a fele online foglalja le szállását, utazását" - állítja Dunai Zsolt, az AllianzDirect vezetője. Hozzáteszi, hogy az eddigi tapasztalataik alapján kevesebb magyar utazik külföldre, és ők is rövidebb időtartamra. Emellett az is megfigyelhető, hogy az úticélok között egyre népszerűbbek a közelebbiek.
Ezzel párhuzamosan az online megkötött utasbiztosítások száma is évről évre növekszik, a www.AllianzDirect.hu oldalon megkötött biztosítások száma a tavalyi 2009. május, júniusi időszakban regisztrált 700 szerződéskötés több mint duplájára emelkedett 2010 ugyanezen hónapjaira vetítve. Az online köthető biztosítások térhódításának oka, hogy egyszerűen, 100 százalékosan online módon, gyorsan néhány perc alatt, akár az utazás napján is megköthető. Túl azon, hogy nem szükséges regisztrálni, nem kell faxolni, az ügyfél fizethet bankkártyával és az utazási kötvényt azonnal e-mailen keresztül megkapja. "Az Allianz évről évre csökkenti az interneten kötött utasbiztosítás díját, a két évvel ezelőtti díjakhoz képest tavaly már 10 százalékkal, idén pedig 20 százalékkal kevesebbet kell fizetni a biztonságunkért, ami az idei évben még tovább növelheti az online kötések arányát a szegmensben." - teszi hozzá Dunai Zsolt.
Az utazási szezon beindulásával, a megfelelő biztosítás megkötésén túl érdemes pár fontos dologgal tisztában lenni. Sokan extrém sportokat űznek a nyár beköszöntével, például jetski, rafting, bungee jumping, búvárkodás. Ez esetben a "hagyományos" biztosítási védelmen túl érdemes a legnépszerűbb extrém sportok gyakorlása során elszenvedett balesetekre is biztosítást kötni, az Allianznál az Extrém Sportok biztosítási csomag három szintje áll az érdeklődők rendelkezésére. Bár a biztosítással sokkal nagyobb biztonságban érezheti magát az utazó, a legfőbb cél, hogy az utazás élmény legyen az egész családnak, ezért érdemes saját és útitársaink egészségére is odafigyelnünk. Első sorban az étkezésre és vízfogyasztásra, kézmosás alapvető szabályaira figyeljünk, illetve ne feledkezzünk meg az úti patika összeállításáról és a napsugárzás elleni védelemről sem.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







