Sir Paul McCartney biztosan nem örült annak, hogy környezetbarát Lexus márkájú autóját végül repülőn szállították Japánból az Egyesült Királyságba, ugyanis a 11 ezer kilométeres út jelentős széndioxid-kibocsátással járt. Az eset egyébként hasonlit a brit biztosítók számára kevésbé üdvös taktikára, melynek segítségével a fiatal vezetők spórolhatnak biztosítási díjaikon.
McCartney eredetileg hajóúton szerette volna hazaszállítani az ajándékba kapott autót, ugyanis az mindössze 397 kilogramm széndikoxid kibocsátásával járt volna. Mindez nem így történt, ráadásul a repülőút több mint 40 tonnányi károsanyag kibocsátást eredményezett. Ez pedig azt jelenti, hogy a környezetbarát, zöld és tiszta technológiák alkalmazására vonatkozó szabályokat semmibe vették, hasonlóan ahhoz, ahogy a brit vezetők nagy része megkerüli az autóbiztosítási szabályokat.
A brit fiatalok nagy része ugyanis nem köt külön biztosítást, hanem a szülők szerződésében kerül megnevezésre. Mindez még nem szabálytalan, hiszen a szigetországban erre lehetőség van, az azonban már nem helyes, hogy a fiatal lesz az autó fő vezetője, használója. A kötvényben pedig ezt a pozíciót a szülők kapják meg, s az általuk jelentett kockázatok alapján kalkulálják ki a biztosítási díjakat, amelyek így jóval alacsonyabbak.
Egyes kutatások szerint a friss jogosítvánnyal rendelkező fiatalok 45 százalékának biztosítása a szülei szerződésében szerepel, így a biztosító társaságok számára egyre fontosabb, hogy leszámoljanak ezzel a takitkával. Mindezt úgy teszik, hogy amennyiben fény derül egy ilyen csalásra, a biztosított kárigényének kifizetéseit megtagadhatják, sőt a csalás 6 büntetőpontba is kerülhet.
Szakértők javaslata szerint a fiataloknak nem kell kétségbe esniük a drága biztosítás miatt, ugyanis spórolhatnak, ha ők lesznek a fő vezetők, de megnevezett sofőrként a szerződésben szerepel még más, idősebb, alacsonyabb kockázatot jelentő vezető is.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok