Egy, a hazai piacon jelenleg egyedülálló terméket kínál az interneten, a Biztosítás.hu. Az ACE Biztosító társasággal közösen fejlesztett termék a munkanélküliség és az átmeneti keresőképtelenség esetére nyújt fedezetet a leendő ügyfeleknek, átlagosan havi 2-3 ezer forintért.
Rácz István, a Biztosítás.hu online alkusz ügyvezetője mai sajtótájékoztatóján jelentette be a termék bevezetését, amelyből reményeik szerint 10 000 darabot szeretnének értékesíteni az elkövetkezendő egy évben.
A munkanélküliségre és az átmeneti keresőképtelenségre fedezetet nyújtó termék 9-12 hónapig nyújt szolgáltatást az ügyfeleknek (a szolgáltatási idő leteltével a szerződés megszűnik). 2, illetve 1 hónapos önrész vállalása kötelező a termékek esetében. A havi maximális juttatási összeg munkanélküliség esetén 120 ezer forint, betegség esetén pedig 60 ezer forint. Szerződéses összegtől függően a konstrukcióhoz kiegészítő biztosításként kapcsolódik egy 1-5 millió forint fedezetű balesetbiztosítás is.
A szerződés életbelépésének és megkötésének alapvető feltétele, hogy a biztosítás megvásárlása előtt legalább 12 hónapos folyamatos munkaviszonnyal rendelkezzen a leendő ügyfél egy munkáltatónál, ne álljon felmondás alatt és ne legyen nyugdíjas, valamint életkora 22 és 55 év közzé essen. A biztosító alapvetően csak abban az esetben szolgáltat, ha a munkáltató kezdeményezi a felmondást.
A kifizetések adó és járulékmentesek, szabadon felhasználhatóak és a központi juttatásokon felül (munkanélküli segély, táppénz) értendőek.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








