Egy, a hazai piacon jelenleg egyedülálló terméket kínál az interneten, a Biztosítás.hu. Az ACE Biztosító társasággal közösen fejlesztett termék a munkanélküliség és az átmeneti keresőképtelenség esetére nyújt fedezetet a leendő ügyfeleknek, átlagosan havi 2-3 ezer forintért.
Rácz István, a Biztosítás.hu online alkusz ügyvezetője mai sajtótájékoztatóján jelentette be a termék bevezetését, amelyből reményeik szerint 10 000 darabot szeretnének értékesíteni az elkövetkezendő egy évben.
A munkanélküliségre és az átmeneti keresőképtelenségre fedezetet nyújtó termék 9-12 hónapig nyújt szolgáltatást az ügyfeleknek (a szolgáltatási idő leteltével a szerződés megszűnik). 2, illetve 1 hónapos önrész vállalása kötelező a termékek esetében. A havi maximális juttatási összeg munkanélküliség esetén 120 ezer forint, betegség esetén pedig 60 ezer forint. Szerződéses összegtől függően a konstrukcióhoz kiegészítő biztosításként kapcsolódik egy 1-5 millió forint fedezetű balesetbiztosítás is.
A szerződés életbelépésének és megkötésének alapvető feltétele, hogy a biztosítás megvásárlása előtt legalább 12 hónapos folyamatos munkaviszonnyal rendelkezzen a leendő ügyfél egy munkáltatónál, ne álljon felmondás alatt és ne legyen nyugdíjas, valamint életkora 22 és 55 év közzé essen. A biztosító alapvetően csak abban az esetben szolgáltat, ha a munkáltató kezdeményezi a felmondást.
A kifizetések adó és járulékmentesek, szabadon felhasználhatóak és a központi juttatásokon felül (munkanélküli segély, táppénz) értendőek.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza