Megszüntetnék a kötelező gépjárműfelelősség-biztosítás (kgfb) év végi kampányát, általános lenne az aktív kárrendezés, és a magyar kgfb szabályozást az unióshoz igazítanák - hangzott el a PSZÁF II. Biztosításkonferenciáján.
Az autó szekcióban részt vevő biztosítási szakemberek véleménye szerint az év végi kgfb-kampány megszüntethető azzal az egyszerű előírással, amely az autó vásárlásának időpontjához köti a biztosítás évfordulóját, oly módon, ahogy ez most a casco biztosítások esetében történik. Nagyobb gond, hogy mikor hirdessen a biztosító díjat, illetve készen áll-e az infrastruktúra egy váltásra. Az alkuszok és közvetítők véleménye még nem hangzott el ezzel a gondolattal kapcsolatban, bár ami késik, nem múlik...
Természetesen, csak úgy mint a kötelező körüli "őrület" megszüntetéséről, a díjhirdetésről sincs konszenzus a társaságok között. Az egyik tábor szerint gyakorlatilag mindegy, hogy melyik hónapban, de csak évente egyszer legyen díjmeghirdetés, míg a másik tábor megengedné, hogy akár évi négy alkalommal hirdessenek új díjat. Az évi egyszeri hirdetés (ez a mai gyakorlat is) megfontoltságra készteti a biztosítókat, nem tesznek "puffert" a díjakba, hiszen azokat egy évig tartani kell. Az ellentábor szerint a gyakoribb hirdetés - a piaci viszonyok szerint - lejjebb vihetné a díjakat.
A konferencián tartott vitából kiderült, hogy szándék van, megoldási alternatívák is kezdenek körvonalazódni a témával foglalkozó szakemberek fejében. Azonban, az úton még nem indult el senki, sőt még az út sincs kijelölve...
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó