Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
A hazai Cinema City-k tulaja több országgal ellentétben nem tervez bezárást, bár jelentős a forgalom visszaesése a járvány miatt. Ameddig nem várhatók amerikai szuperprodukciók, több magyar filmmel terveznek újra.
Miután a Cinema City tulajdonosa, Mooky Greidinger rengeteg régóta várt nagy költségvetésű film elhalasztása után bezárta mozijait az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, joggal merült fel a kérdés, hogy készül-e hasonlóra a hozzá tartozó magyar mozik esetén is. Buda Andrea, a Cinema City-mozikat üzemeltető Magyar Cinema Kft. marketing- és PR-igazgatója a 24.hu kérdésére azt közölte:
Mint mondta: maximum akkor lehet erről szó, ha a járványügyi korlátozások miatt újra be kell zárnia a filmszínházaknak, vagy a gyártások olyan mértékben lesznek elhalasztva, hogy nem tudnak már mit bemutatni a nézőknek. A cégvezető arról is beszélt: amíg New Yorkban és Los Angelesben, két rendkívül fontos piacon nem lehetnek nyitva a mozik, igazán komoly
stúdiófilmekre a világ más részein sem számíthatunk. Ez alatt tehát a hazai mozizók több magyar filmre számíthatnak, ezzel kapcsolatosan már elkezdték az újratervezést, már tárgyalnak erről a hazai forgalmazókkal.
E mellett a közönség számíthat francia vagy észak-európai filmekre és kisebb vagy középkategóriás amerikai produkciókra is. A portál kérdésére arról is beszélt: nem készülnek rövidebb nyitva tartásra, mégha a nyáron erre rá is kényszerültek. Bár Buda azt elképzelhetőnek tartja, hogy ősszel megint csak délutántól kezdve tartanak nyitva a mozik.
A dolgozóikról elmondta: a cég állandó 100-150 fős dolgozói köre egyben maradt, noha most a normális üzletmenethez képest nagyjából fele annyian dolgoznak a Cinema City-nél. Ez úgy lehetséges, hogy elküldtek több ezer diákmunkást. A nagy sikerű Tenet bemutatójakor ugyan ismét többen mehettek hozzájuk dolgozni az iskolaszövetkezeteken keresztül, de azóta ismét kevesebb diákmunkásra tartanak igényt.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








