Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Nincs biztonságban az ember még akkor sem, ha dobta a készpénzt, hiszen a PIN-kódot ugyanúgy be kell írni. Mutatjuk, hogy lehet elkerülni a fertőzésveszélyt!
Arról már a Pénzcentrum is írt, hogy a készpénz potenciális vírushordozó, nem véletlen fertőtlenítik gyakran a járvány alatt a forintbankókat. Ilyenkor kézenfekvőbb és biztonságosabb lehet a bankkártyás fizetés, de az sem nyújt száz százalékos védelmet a koronavírus ellen.
Hiszen hiába nem használunk készpénzt, ha folyton be kell pötyögni a PIN-kódot a kártyaterminálokba, akkor már megint ott vagyunk, ahol a part szakad - olyan felületet kell fogdosni, amit napjában többszáz másik ember is nyomkod. A PayPass-os kártyákat ugyan hozzá sem kell érinteni a terminálhoz, elég közel tenni azokat, de a csalók elleni védekezés miatt 5 ezer forint feletti költésnél mindenképpen be kell írni a kódot. Olykor akkor is kér kódot a terminál, ha 5 ezer alatt veszel valamit, egész pontosa 50 forintonként kell megerősíteni a PIN-kóddal, hogy még mindig a tulajdonosnál van a kártya, nem lopták azt el, és merítik le 4999 forintonként.
Jó megoldás lehet az Apple Pay például, ezzel ugyanis elég a telefonunkat feloldani, és már megy is a fizetés, nem kell gombot nyomni. De egy sokkal kőkorszakibb megoldás is létezik:
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








