A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Rendkívüli nyitvatartást hirdetett a Tesco: minden vásárlót érint, erre figyelni kell 2025 végén
A Tesco üzletei a szokásos, rövidített nyitvatartással üzemelnek december 24-én, délig várják a vásárlókat - közölte a boltlánc. Korábban a Lidl, a Jysk és a Rossmann már közölte, hogy nem nyitnak ki december 24-én.
A vásárlói igényekhez igazodva idén is a megszokott, rövidített nyitvatartással várja a vásárlókat a Tesco december 24-én déli 12 óráig - közölte a boltlánc a Startlap kérdésére. A cég tapasztalatai szerint a vásárlók továbbra is igénylik az utolsó pillanatos bevásárlás lehetőségét, különösen azok, akik december 23-án hosszabbított munkaidőben dolgoznak.
Kifejtették, a Tesco családbarát munkahelyként lehetőséget biztosít dolgozóinak, hogy egyéni élethelyzetük alapján jelezzék, mely napokon vagy napszakokban nem tudnak műszakot vállalni. Emellett kiemelték azt is, hogy a vállalatot a bérleti szerződései is kötelezik a nyitva tartásra, hiszen a saját tulajdonú hipermarketekben működő üzletsorokon több száz, jellemzően kis- és középvállalkozó bérlő tevékenykedik, akik számítanak a Tesco nyitva tartására az ünnepek alatt is.
Elmondták, a cég áruházai december 31-én egységesen 18 órakor zárnak 2025-ben, míg január 1-jén minden bolt zárva tart. Az ünnepi időszak többi napján a megszokott nyitva tartási rend szerint várják a vásárlókat.
Korábban a Lidl jelentette be, hogy nem nyitnak ki boltjai december 24-én, így tett a Jysk és a Rossmann is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








