A 2025-ös karácsonyi szezon egyik legerősebb mozgatórugója a közösségi média, különösen a TikTok.
Mától újra rendelhető a Lidl és a Tisza cipő egyedi sneakere - Sietni kell, csak 1 hétig elérhető
Visszatér a Lidl Magyarország és a Tisza Cipő ikonikus közös sneakere: a vásárlók egyértelmű érdeklődésének köszönhetően november 10-től egy héten át ismét előrendelhető lesz a különleges cipő. A limitált kiadású cipőt most is a Lidl Plus applikációban tudják majd megrendelni az érdeklődők 39 990 forintos áron.
Visszatér az ikon
Mivel a vásárlók körében már az augusztusi megjelenéskor is nagy sikert aratott, és sokan szerették volna megkaparintani az ikonikus kollaborációs cipőt, ezért újra előrendelhetővé válik a Lidl és Tisza Cipő egyedi sneakere. A cipőn egyszerre jelennek meg a Lidl jellegzetes színei és a Tisza Cipő klasszikus formavilága. Az áruházlánc számára különösen fontos a projekt, hiszen az együttműködéssel a magyar kreativitást és minőséget is megtestesíti a két márka.
Egyszerű rendelési folyamat
A limitált cipő először augusztusban debütált, egy látványos, úgynevezett sneaker drop keretében, drónnal ereszkedtek le az égből a cipők az ország hat helyszínén. A kollaboráció darabjait ezután limitált ideig a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkciójával lehetett előrendelni, majd az üzletekben tudták a vásárlók átvenni.
Az előrendelés most is kizárólag a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkcióján keresztül lesz elérhető. A cipőt november 10. és 17. között lesz lehetősége megrendelni a vásárlóknak, 36–47-es méretekben. A cipő keskeny kialakítása miatt továbbra is ajánlott egy számmal nagyobbat választani. A megrendelt cipőket az előrendelési időszakot követően, november 24-től vehetik át a megrendelők az általuk kiválasztott Lidl áruházban.
Címlakép forrása: Lidl
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







