A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula város önkormányzatának tulajdonában áll. Az elmúlt évek során a vállalat minden gazdasági évét pozitív mérleggel zárta, miközben számos szakmai elismerésben részesült. A társaság számára kiemelten fontos a minőség és a hagyományok tisztelete, amit a legújabb sikerük is bizonyít: a Gyulai Pokol extra erős szalámi rúd elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet.
Hogyan értesült a Gyulahús Kft. a KMÉ-védjegyről?
A KMÉ-védjegyről a vállalat szakmai fórumokon szerzett tudomást. A vezetőség meggyőződése volt, hogy a Gyulahús termékei méltók erre az elismerésre. Így elsőként a Gyulai Pokol szalámi rúd terméküket nevezték be a tanúsítási folyamatba. A termék gyorsan bizonyított a szigorú minőségi követelmények között és kiérdemelte a KMÉ-védjegyet.
„A Gyulahús Kft.-nél rendkívül szigorú élelmiszerbiztonsági rendszert működtetünk, ezért a KMÉ elvárásainak való megfeleléshez nem volt szükségünk új elemek bevezetésére. Már a meglévő rendszerünk is tökéletesen megfelelt a tanúsítási követelményeknek” – mondta Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezetője.
Hogyan készül a KMÉ-védjegyes Gyulai Pokol szalámi?
A Gyulai Pokol szalámi rúd hagyományos technológiával készül, amely megőrzi a régió tradicionális ízeit. Az előállítás során bükkfán füstölik hidegfüstölési eljárással, majd hagyományos szárításos érleléssel kapja meg a jellegzetes ízvilágát. A cég büszke arra, hogy a minőségi alapanyagok és a tradicionális módszerek ötvözésével egyedülálló terméket tudnak kínálni a fogyasztóknak.
A védjegy előnyei a gyártók és a fogyasztók számára
A KMÉ-védjegy nemcsak elismerés, hanem garancia is a fogyasztók számára. Egyre több vásárló tudatosan keres és választ kiemelkedő minőségű élelmiszert, és a tanúsítás megléte nagyban befolyásolja döntéseiket.
Bátran ajánlom más gyártóknak is, hogy nevezzék be termékeiket a KMÉ-védjegy tanúsító rendszerébe. A védjegy megléte nagyban segíti a fogyasztói döntéseket, és hiteles garanciát jelent a minőségre” – hangsúlyozta Daka Zsolt.
A Gyulahús Kft. továbbra is elkötelezett a hagyományos, magas minőségű termékek előállítása mellett, és célja, hogy a jövőben további termékeik is elnyerjék ezt a rangos elismerést.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








