Az Európai Bizottság jelenleg az uniós dohánytörvények felülvizsgálatát végzi, melynek eredményeitől függően dönthetnek az esetleges változtatásokról.
A svéd vállalatcsoport vélhetően az Ukrajnában zajló háború által generált ellátási problémák miatt tavaly világszerte drágított, és több helyen – köztük Magyarországon is – lerövidítette nyitvatartási idejét - írja a vg.hu.
Hivatalos közlemény nem érkezett, de a budaörsi áruházába betérve azzal szembesültünk, hogy januárban több termék, bútor ára újfent megváltozott. Ezzel akpcsolatban a vállalat az alábbiakat közölte a lappal:
"Az IKEA hosszú távú stratégiája szerint törekszik arra, hogy termékeit megfizethető szinten tartsa. Azonban az infláció, illetve a nyersanyag- és energiaárak emelkedése hatással vannak az árakra."
A cég kiemelte, hogy folyamatosan keresi a lehetőségeket, amelyekkel csökkentheti az árait, több népszerű árucikkükért – például a Kallax polcok, a Brimnes és Songesand fiókos szekrények – már most kevesebbet kell fizetni.
Ahogy arróp novemberben beszámoltunk, augusztus óta jelentősen megdrágult több kedvelt bútordarab is az IKEA-ban. A cég még év elején jelentette be, hogy „kisebb” áremelésre lehet számítani, amit azóta is hónapról hónapra érezhetünk a pénztárcánkon. Találtunk olyan terméket, ami augusztusi összesítésünk óta 45 százalékkal drágult meg és számos terméknek akár az ötödével, vagy a negyedével is többe kerül, mint három hónappal ezelőtt. A 21 vizsgált termék közül semminek sem csökkent az ára, és mindössze 9 termék kerül ugyanannyiba, mint augusztusban.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert
- Bulgáriában újabb előre hozott parlamenti választásokat tartanak
- Kiderült, mikortól és mennyiért lehet megvenni az egynapos autópálya-matricát
- Napokon belül diplomáciai képviseletet nyit Magyarország Tanzániában
- A motorosokra is rászálltak az osztrák rendőrök
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben