Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A Lidl Magyarország raktárai a mai naptól kizárólag magyar beszállítóktól érkező, kiváló minőségű magvas magyar görögdinnyét vesznek át, mellyel kezdetét veszi a hazai dinnyeszezon az áruházakban - közölte a cég. A vállalat az elmúlt évben közel 17 500 tonna magyar görögdinnyét értékesített a bel- és külpiacokon összesen, az exportált gyümölcs értéke pedig átlépte az 1 milliárd forintot.
Az idei kedvező időjárásnak köszönhetően a termelők a tavalyi évhez képest korábban kezdhették meg a szabadföldi görögdinnye betakarítását, így a mai naptól kizárólag magyar gyümölcsöket szállítanak a Lidl mind a négy logisztikai központjába. Első körben a magvas görögdinnyéket szállítják, majd az érési folyamatoktól függően a magszegény és a sárga bélű görögdinnyéket.
A vállalat rekordszintű növekedését ért el 2021-ben, így közel 50 százalékkal több dinnyét értékesített itthon és külföldön, mint az azt megelőző évben. A minden eddiginél magasabb mértékű növekedés mind a belföldi értékesítés mind pedig az export erőteljes bővülésének is köszönhető.
A hazai áruházakban tavaly 35 százalékkal, azaz 2 500 tonnával több dinnye fogyott, mint az azt megelőző évben, mely elsősorban a kiváló minőségű és nagy mennyiségű termésnek volt köszönhető. A vállalat tovább növelte külföldi értékesítését is, hiszen a magyar dinnyetermelők az áruházlánc segítségével tavaly háromezer tonnával több, azaz mintegy 8300 tonna gyümölcsöt exportáltak a régió országaiba, főleg Szlovákiába, Csehországba és Lengyelországba. A megnövekedett exportvolumen azt is jelenti, hogy a külpiacokra vitt gyümölcs értéke tavaly átlépte az egymilliárd forintot.
Közben az Aldi is bejelentette, hogy július 1-jétől csak magyar dinnyét vesz át biatorbágyi raktárában, így napokon belül valamennyi üzletében hazai forrásból érkező görög- és sárgadinnyét kínál vásárlói számára. Az idei évben az üzletlánc exportlehetőséget is biztosít a magyar dinnyetermelőknek: a Hofer szlovéniai hálózatának kínálatába kerülhet be a kiváló minőségű magyar dinnye.
Az áruházlánc kínálatában évek óta kétféle sárga és háromféle görögdinnye kapható. A sárgadinnye kedvelői a klasszikus, narancsszínű hússal rendelkező CANTALOUPE és a köznyelvben cukordinnyeként emlegetett, fehérhúsú GÁLIA közül választhatnak. Görögdinnyéből a klasszikus sötétzöld, a magnélküli és a sárgabélű változat várja majd a vásárlókat.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az elmúlt években legtöbbször kétszámjegyű mértékben voltunk képesek növelni dinnyeértékesítésünket. Egész éves volumenünk tavaly görögdinnyéből meghaladta a 4000, sárgadinnyéből az 1000 tonnát, amivel a hazai termelőket támogattuk, hiszen a korábbi évekhez hasonlóan biztos belföldi felvevőpiacot nyújtottunk számukra. A most kezdődő dinnyeszezonban vásárlóink garantáltan friss, csak magyar forrásból származó gyümölcshöz jutnak hozzá
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








