A fogyasztók elsősorban az utazásról, az étteremlátogatásokról és az új ruházat vásárlásáról mondanak le egy fogyasztói kutatása szerint.

Tíz százalék feletti húsvéti forgalomnövekedést vár az áruházláncok többsége, több üzlet a 2019-es forgalomra számít. Bár a kereslet egy része az olcsóbb élelmiszerek felé tolódik, a magasabb jövedelmű fogyasztók továbbra is kitartanak a prémiumtermékek mellett.
Több üzletláncot kérdeztek meg arról, hogy milyen forgalomra számítanak idén húsvétkor. Az idei húsvét április 17–18-ra esik, a vásárlói roham pedig rendre igazodik a naptárhoz. Kedvezően hat a vásárlókra az is, hogy az ünnep fizetés után lesz, így már a hét közepén elkezdődhet a vásárlás. Idén az üzletek zöme mintegy 10 százalék forgalomnövekedést vár.
A Világgazdaság által megkérdezett több üzletlánc arról is beszélt, hogy milyen kilátásokkal vágnak bele a húsvétba. Az üzletek optimisták, nagyobb forgalomra számítanak. Bár láthatóan bizakodó a piac az idei húsvétot tekintve, akkora bővülésről azért nincs szó, hogy az év végi ünnepekhez hasonlóan csörögjön a kassza. Legalábbis a Tesco szerint a forgalom a várható növekedés ellenére sem közelíti majd meg a tavalyi karácsonyi szezont, amikor a nagy értékű ajándékok sokkal népszerűbbek a vásárlók körében, húsvétkor ezek kevésbé relevánsak. A CBA 10 százalék feletti növekedésre számít húsvétkor, a Pennynél infláció nélkül 9-10 százalékkal felfutó eladásokra számítanak, a fogyasztói árak emelkedésével együtt viszont 14,5 százalékosra. A három kieső nap miatt azonban valószínűleg nem múlja felül nagymértékben az áprilisi az átlagos havi forgalmat, napi átlagot tekintve 6-8 százalékos növekmény a reális. Az Auchan két számjegyű forgalom-fejlődéssel számol, de ami ennél is fontosabb: eladott termékszámban is jelentős növekedés várható. Karácsony után a második legerősebb szezonális időszak a húsvét, ez az első fél év kiemelkedő időszaka.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Winelovers Grand: a borkedvelők paradicsoma (x)
A Winelovers Grand az év első borfesztiválja; Április 1-jén a borok kerülnek a középpontba a Corinthia Budapest impozáns termeiben, és ez nem áprilisi tréfa!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- MLSZ: nincs ellentmondás a történelmi jelkép ügyében
- Ömlik az orosz olaj Európába, az unió csak nyomozza
- Kanada nagy erővel segíti a migrációt, és ennek sosem látott eredménye lett
- Megszólalt a Penny az ingyenparkolás beszüntetése kapcsán
- Törölt légi járatok, elmaradó tanórák, utcai tiltakozások - áll a bál Franciaországban
- Nagy tisztításba fogtak a Balatonnál
Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


